اخبار داغ

قلم قرمز ساغلام بر نام گلزن بدشانس/ غیبت عجیب وینگر اصفهانی تراکتور

قلم قرمز ساغلام بر نام گلزن بدشانس/ غیبت عجیب وینگر اصفهانی تراکتور
یکی از موارد عجیب لیست ۱۸ نفره تراکتور مقابل فجرسپاسی غیبت «رضا دهقانی» وینگر جوان تی‌تی‌ها بود که حتی بین نفرات ذخیره نیز اسمش دیده نمی‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، با اینکه ارطغرل ساغلام، سرمربی ترک‌تبار تراکتور در نشست خبری قبل از بازی مقابل فجرسپاسی اعلام کرده بود مصدومی برای این مسابقه ندارد، یکی از رسانه‌های پایتخت‌نشین از آسیب‌دیدگی محمد آقاجان‌پور خبر داده و اعلام کرد که این بازیکن دو بازی پایان فصل را از دست داده است. در روز بازی مقابل فجر هم باتوجه به لنگ لنگان راه رفتن ابوالفضل رزاق‌پور که بازی را از جایگاه ویژه به تماشا نشست، معلوم شد این مدافع چپ هم در تمرین قبل بازی مصدوم شده و به همین دلیل برابر تیم شیرازی بازی نکرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اما به جز این دو بازیکن، رضا دهقانی، وینگر اصفهانی تی‌تی‌ها هم در لیست ۱۸ نفره حضور نداشت. از همین رو، خبرنگار ورزشی آناج با پیگیری‌هایی که انجام داد، مشخص شد که دهقانی هیچ‌گونه مصدومیتی نداشته و درحالی که ساغلام از نفرات جوانی چون سعید کریمی‌آذر در دقایق پایانی مقابل فجر استفاده کرد، غیبت این مهاجم اصفهانی تعجب‌برانگیز بود.

,

رضا دهقانی ۲۴ ساله امسال پس از جدایی زودهنگام از پرسپولیس به تراکتور پیوست و موفق شد دو بار نیز برای تیمش گلزنی کند. گل‌هایی که مقابل نفت مسجدسلیمان و فجر سپاسی از رقبای اصلی امسال تراکتور زده شد و موجب شد تیم محبوب آذربایجانی در نیم‌فصل اول با این دو گل ۴ امتیاز حساس کسب کند. البته مصدومیت بدهنگام دهقانی باعث دوری او از ترکیب تراکتور شد ولی حالا باتوجه به اینکه وی مشکلی برای بازی ندارد و ساغلام هم خیالش از بابت بقا راحت شده، غیبت این بازیکن در لیست ۱۸ نفره عجیب به نظر می‌رسد. حتی شنیده می‌شود این بازیکن مقابل نساجی هم در فهرست تیمش حضور نخواهد داشت. مهاجمی که گفته می‌شود از چند تیم صنعتی پیشنهادهایی دریافت کرده است.

,

همچنین طبق شنیده‌ها باشگاه تراکتور به تازگی دوباره ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده و میزان مبلغ دریافتی تی‌تی‌ها به ۷۰ درصد رسیده است؛ با این حال گویا این واریزی برای همه بازیکنان تیم انجام نشده که بازهم جای تعجب دارد. بازیکنانی چون دهقانی، بلبلی و چند نفر دیگر که اگر باشگاه قصد تمدید با این بازیکنان را دارد، قطعا موجبات دلسردی آن‌ها خواهد بود. ای‌کاش باشگاه تراکتور هر چه زودتر با ابقای قطعی سرمربی خود طبق لیست وی تا دیر نشده وارد عمل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه