اخبار داغ

مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن:

تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها/ اراضی خالصه تعیین تکلیف می‌شوند

تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان‌ها/ اراضی خالصه تعیین تکلیف می‌شوند
فخاری گفت: به دنبال این هستیم تا مسائل و مشکلاتی که در سطح استان‌ها برای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن هست را حل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا فخاری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در میاندوآب، اظهار کرد: میاندوآب به لحاظ موقعیت جغرافیایی و محل ارتباطی سه استان از شرایط خاصی برخوردار بوده و اسکان مردم در میاندوآب از اساسی ترین موضوعات است که در دستور کار همکاران در  استان قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم, نیوز,

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه به دنبال این هستیم تا مسائل ومشکلاتی که در سطح استان برای تامین زمین هست را حل کنیم، افزود: تلاش می کنیم علی رغم کمبودهایی که در موضوع تامین زمین داریم، بتوانیم زمین های مورد نیاز را تامین و مشکل مردم را حل کنیم.

,

وی با بیان اینکه اراضی خالصه که از قبل متعلق به وزارت راه و شهرسازی بوده و در اختیار مردم قرار گرفته و ساخت و ساز در آنها انجام گرفته، تعیین تکلیف می شود، گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۱ ردیفی مشخص شده که از این طریق با آئین نامه مربوطه بتوانیم مشکلاتی که مردم در تصرف این اراضی داشتند را مرتفع کنیم و در اولین فرصت پس از تایید هیئت دولت، به استان ابلاغ می شود.

,

فخاری تصریح کرد: در میاندوآب در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بر اساس سهیمه ۱۲ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن باید ساخته شود که در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه