اخبار داغ

انگار برخی می‌خواستند این تیم قهرمان نشود؛

دهنوی: شرایط پرسپولیسِ این فصل در تاریخ سابقه نداشت/ باب دلالی در باشگاه باز شد؛ گل‌محمدی اهل استعفای بی‌مورد نیست!

دهنوی: شرایط پرسپولیسِ این فصل در تاریخ سابقه نداشت/ باب دلالی در باشگاه باز شد؛ گل‌محمدی اهل استعفای بی‌مورد نیست!
هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس فصلی بی‌سابقه داشت؛ باب دلالی در باشگاه باز شد و انگار برخی می‌خواستند این تیم قهرمان نشود.
[
قاسم دهنوی، هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا پیرامون مسیر این فصل سرخ‌پوشان اظهار داشت: تغییر و تحولاتی که منجر به بروز برخی حواشی در اطراف باشگاه شد، باید مدیریت می‌شد تا پرسپولیس با این نام بزرگی که دارد، متحمل فشار و آسیب نشود اما این اتفاق به هر جهت رخ نداد.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: معتقدم این نایب‌قهرمانی به نفع ما شده و یک سال باید رقم می‌خورد تا شوکی به مجموعه وارد شود. در این فصل مدیریت درون زمین و بیرون زمین چندان تعریفی نداشت و چندین بازی هم از نبودن سرمربی کنار زمین لطمه به تیم وارد شد.
,
 
,
دهنوی درباره این نایب‌قهرمانی گفت: پرسپولیس در این فصل نیازی به قهرمانی نداشت و باید به آسیب‌شناسی می‌پرداخت. چوب مسائل درون تیمی و درون خانوادگی خورده شد، البته که نگه داشتن ۵ قهرمانی کار آسانی نیست. استقلال بابرنامه بود و هدف داشت و درنهایت به قهرمانی هم رسید.
,
 
,
او بااشاره به فصل نقل‌وانتقالاتی عنوان داشت: بازیکنان بدی جذب نشدند اما بازی در پرسپولیس سخت است و بازیکنان جدید باید خودشان را با شرایط خاص تطبیق می‌دادند. وقتی شرایط یک بازیکن باب میل کادرفنی نباشد، تیم آسیب می‌بیند. معتقدم تیم در این فصل، پنجره بدی نداشت اما سطح توقع هواداران بالاست.
,
 
,
هافبک اسبق سرخ‌پوشان در همین رابطه تاکید داشت: باید این دومی پیش می‌آمد تا مبادا پرسپولیس از آن‌ور بام به زمین بخورد. هواداران اگر آستانه تحمل‌شان را بالا ببرند و مثل گذشته از تیم حمایت کنند، می‌توان به موفقیت باز هم امیدوار بود. ۲ سال با یحیی گل‌محمدی کار کرده‌ام و او را می‌شناسم.
,
 
,
او در ادامه تصریح داشت: مطمئنم یحیی هرگز آدم استفعا نبوده و حتماً شرایط بد و سختی رخ داده که مجبور به چنین کاری شده. نبودن مدیرعامل در بسیاری از اوقات و نخریدن لیست مدنظر یحیی، رویش فشار زیادی وارد ساخت در حالی که می‌شد شرایط بهتری داشت. بازیکنان خارجی‌ای خریده شدند که از بازیکنان ایرانی هم ضعیف‌تر بودند و این در شان پرسپولیس نیست.
,
 
,
دهنوی در مورد ضعف کادرفنی در برخی بازی‌ها اذعان داشت: تیم‌های شهرستانی مقابل پرسپولیس انگیزه دوچندانی دارند و بحث افت فنی تیم نبوده. در فوتبال ایران شناخت از بازی رقیب به اندازه مسائل روحی و انگیزشی موثر نیست. جابه‌جایی‌های پیاپی بازیکنان و عدم جایگزینی درست بوده که تیم را به این روز انداخته.
,
 
,
این پیشکسوت در خصوص ابقای یحیی گل‌محمدی ابراز داشت: تیم باید به ثبات برسد، در فوتبال دنیا یک سرمربی چندین سال در یک تیم می‌ماند، چرا این‌جا نباشد؟ تغییر سرمربی اشتباه است و باید بسته به ابزار داده شده از او نتیجه بخواهیم. این فصل ابزار لازم برای قهرمانی فرهام نبوده و مدیرعامل‌ها نباید پی‌درپی عوض شوند تا تفکرات باشگاه هم تغییر کند.
,
 
,
وی در پایان گفت: پرسپولیس فصلی بی‌سابقه داشت؛ باب دلالی در باشگاه باز شد و انگار برخی می‌خواستند این تیم قهرمان نشود. این فصل را باید در تاریخ نوشت؛ درگیری‌هایی درون تیم وجود داشت که مدیریت نشد و برای تیم پروپگاندا ساختند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه