اخبار داغ

هنرمند میاندوآبی:

برخی هنرمندنماها ابزار زر و زور و تزویر هستند

برخی هنرمندنماها ابزار زر و زور و تزویر هستند
هنرمند شبکه استانی آذربایجان غربی گفت: ما هنرمندانی داریم که در خارج از کشور از ارزش ها دفاع می کنند و این ها شایسته تقدیر هستند نه کسانی که اسم هنرمند را یدک می کشند اما تعهدی به ارزش های کشور خود نداشته و ابزار زر و زور و تزویر هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن محمودی که با شخصت هنری قاغا شناخته می شود،در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در واکنش به سیاه نمایی ها و هنجارشکنی های برخی هنرمندنماها علیه کشورمان و مقدسات در خارج از کشور، اظهار کرد: اقدام خوب و شایسته ای نبوده و نشانه وطن فروشی است که در کشور غریبه علیه کشور خود صحبت کنی.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

این هنرمند شبکه استانی آذربایجان غربی گفت: ما باید افتخار کنیم که در ایران بزرگ شده و در همین خاک رشد یافته و از همین کشور به دنیا معرفی شده ایم و باید قدر آن را بدانیم.

,

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی هنرمندنماها در جشنواره های خارجی مثلا غیرسیاسی علیه کشورمان صحبت می‌کنند، افزود: چیزی که روشن است این است که در جشنواره های خارجی اگر علیه ارزش های کشور خود صحبت کنی، مورد تحسین قرار می گیری.

,

محمودی تصریج کرد: ما هنرمندانی مثل پرستویی داریم که در خارج از کشور از ارزش ها دفاع می کنند و این ها شایسته تقدیر است نه کسانی که اسم هنرمند را یدک می کشند اما تعهدی به ارزش های کشور خود نداشته و ابزار زر و زور و تزویر هستند.

,
اختتامیه هفتاد و پنجمین جشنواره سینمایی «کن» در حالی با معرفی برگزیدگان به پایان رسید که حواشی حضور سینماگران ایرانی در این فستیوال اروپایی، در فضای مجازی و رسانه ها با انتقادات و عصبانیت بسیاری همراه بود.
,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه