اخبار داغ

فرماندار کاشمر تاکید کرد؛

ضرورت ایجاد زنجیره‌های تولید روستایی در کاشمر/ روستاهای شهرستان ظرفیت زیادی در حوزه اشتغال دارند

ضرورت ایجاد زنجیره‌های تولید روستایی در کاشمر/ روستاهای شهرستان ظرفیت زیادی در حوزه اشتغال دارند
دائی صراف با بیان اینکه ایجاد زنجیره های تولید در راستای اشتغال پایدار یکی از ضروریات شهرستان کاشمر است، گفت: روستاهای شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه اشتغال روستایی دارد که باید این ظرفیت ها به مردم اطلاع رسانی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر دائی صراف، فرماندار کاشمر پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات و مسائل روستاهای کاشمر که با حضور دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و فرح دشت در سالن اجتماعات اداره برق شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بررسی و رفع مشکلات مردم به ویژه روستائیان برای ارائه خدمات بهتر به مردم یکی از اولویت های دولت سیزدهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مشکلات مردم باید بدون واسطه و به صورت مستقیم از سوی شوراهای اسلامی و دهیاران به مسئولان منتقل شود، خاطرنشان کرد: مشکلات مطرح شده مطمئناً بررسی و برای رفع آنها در سطح شهرستان، استان و در سطح ملی در حد اختیارات پیگیری می شود.

,

فرماندار کاشمر با بیان اینکه برخی از مواردی که مطرح می شود مطمئناً در سفر آتی استاندار به شهرستان مطرح و پیگیری خواهد شد و با اشاره به مشکل ارتباط تلفن همراه 4 روستا، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده از طریق معاونت وزیر ارتباطات رفع مشکل ارتباط همراه 4 روستای نای، فرشه، گندم بر و قوچ پلنگ به عنوان پروژه های اولویت دار سال 1401 این وزارتخانه پیش بینی شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه بازنگری طرح هادی روستاها یکی از مشکلات مشترک بین همه شوراهای اسلامی و دهیاران است، اذعان کرد: 10 تا 15 سال از بازنگری طرح های هادی روستایی می گذرد و تامین اعتبار لازم برای بازنگری طرح هادی روستاها در سفر هیات دولت به استان مصوب و در حال حاضر از سوی بنیاد مسکن بازنگری طرح هادی روستاها در دست اقدام است.

,

دائی صراف همچنین در ادامه عنوان کرد: طرح هادی، ساخت و ساز در محدوده روستا، بهسازی راه روستایی، اصلاح قنوات، اصلاح شبکه آب روستایی، مشکل ارتباط تلفن همراه و ثابت، مشکلات ورزشی، اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر روستاها از جمله مواردی است که مطرح شد و پیگیری می شود.

,

وی با بیان اینکه اشتغال یکی از موضوعات اولویت دار و مهم در است که به صورت مداوم در قالب کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری بحث و بررسی می شود، تشریح کرد: اشتغال باید دغدغه تمام مدیران باشد تا به نتیجه مطلوب و مثبت در حوزه اشتغال پایدار و کاهش بیکاری برسیم.

,

فرماندار کاشمر با تاکید بر اینکه روستاهای شهرستان ظرفیت های زیادی در حوزه اشتغال روستایی دارد که باید این ظرفیت ها به مردم اطلاع رسانی شود، بیان کرد: شغل اکثر مردم شهرستان به خصوص در روستاها، کشاورزی است که می توان با استفاده از ظرفیت اداره ترویج جهاد کشاورزی، زنجیره های تولید در هر روستا شکل گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه ایجاد زنجیره های تولید در راستای اشتغال پایدار یکی از ضروریات شهرستان کاشمر است، تاکید کرد: ایجاد اشتغال مطمئناً کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی را به دنبال دارد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه