اخبار داغ

قالیباف:

تمام دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم/ هرجا مردم را نادیده گرفتیم آسیب دیدیم

تمام دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم/ هرجا مردم را نادیده گرفتیم آسیب دیدیم
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تمام دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم، گفت: ثبات اقتصادی را به کشور باز می گردانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز در مراسم یادواره ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند و بزرگداشت شهید حاج‌میرزا سلگی در نهاوند با بیان اینکه خدا را شاکرم توفیق حضور در مجلس شهدا را نصیب بنده کرد، اظهار کرد: نهاوند، مردمی ولایتمدار و شهیدپرور و فرهنگ‌دوست دارد که باید قدر آنها را دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی با بیان اینکه باید از تمام افرادی که با برگزاری مجالس شهدا یاد و نام آنها را زنده نگاه می‌دارند تشکر کرد گفت: مطالبی که در این مراسم بیان می‌کنم بدون شک خطاب اول آن خود بنده و بعد از آن تمام خدمتگزاران به مردم است.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بزرگداشت‌های شهدا مجلس تذکر و یادآوری برای یکایک ماست افزود: شهدای والامقامی در تمام نقاط کشور بدون هیچ بهانه و خواسته‌ای آزادانه، شجاعانه و خالصانه و بی‌هیچ شرطی جان خود را بر کف دست گرفتند و برای اقتدار این کشور برای دفاع از کشور به شهادت رسیدند.

,

قالیباف با بیان اینکه تمام دستاوردهای مادی و معنوی خود را مدیون شهدا هستیم گفت: هر چه داریم از فرهنگ جهاد و شهادت است، هر چه داریم از فرهنگ جهاد و شهادت است، از آزادی و قدرت گرفته تا فرهنگ و استقلال و اقتدار کشور.

,

وی افزود؛ برنامه هفتم در دولت سیزدهم تنظیم شده و در جلسات سران قوا و مجلس برقرار شده همه مصمم هستیم که برناه هفتم را مدبرانه هوشمندانه با استفاده از تجربیات گذشته اجرا کنیم.

,

قالیباف گفت: ضعف های گذشته را هرگز تکرار نمی کنیم و مشکلات اقتصادی را به میزان ظرفیت های منابع مادی که داریم و اتفاقاتی که در منطقه رخ می دهد مثل اوکراین که بر همه منابع انرژی اثر گذاشته است، ثبات اقتصادی را به کشور باز می گردانیم .

,

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد؛ دو اصل باورپذیری سنت های الهی که اگر دین خدا را یاری کنیم خدا ما را یاری می کند چرا فرهنگ اهل بیت این است.

,

قالیباف گفت: هرجا مردم را نادیده گرفتیم آسیب دیدیم و بیشترین فرصت ها را که در اختیار دولتی هاست باید به مردم منتقل دهیم.

,

وی با بیان اینکه باید بر اصلاح ساختار بودجه،ناطرازی بانک ها. مشکلات سرمایه گذاری متمرکز و تورم و گرانی را حل کنیم، ادامه داد: اقداماتی که مجلس یازدهم انجام داده است، مجلس در پیاده سازی قانون و عدم اجرا ی اجرای ضعیف آن باید مورد توجه قرار بگیرد.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوزه دانش بنیان ها، عنوان کرد: ظرفیت های بزرگی در حوزه مالی و سرمایه گذاری داریم که باید اقدامات مهمی در این زمینه انجام شود؛ موانع مهمی مطرح بود که رفع شد و امسال در قانون بودجه مجلس برای همه افرادی که بیمه سلامت تحت پوشش نبودند اعتبار پیش بینی شد و بصورت رایگان و غیر حضور بیمه خواهندشد. بیش از۳میلیون نفر تاکنون در حوزه درمان بیمه شدند ‌و بحث بیماران صعب‌العلاج طرحی اجرایی شد که بیماران بطور ویژه با پیش بینی ۵هزار میلیارد تومان در شرایط موجود اقتصادی تحت پوشش قرار بگیرند.

,

قالیباف تاکید کرد: براساس قانون کالاهای اساسی بعنوان کالابرگ الکترونیکی تصویب شده است، و پرداخت کمک معیشتی که انجام شد تا پیش از پایان این دوماه تلاش داریم کالا برگ و چند قلم کالا را باقیمت مناسب سال قبل بر اساس قانون به دست مشمولین برسانیم. این کمک بهاری به اتفاق نظر دولت و مجلس است که باید بزودی انجام و اصل رفع تورم و گرانی در برنامه هفتم در سالیان متمادی است.

,

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: برای ادامه سد گرین و تامین آب شرب شرب کشاورزی منطقه حمایت و کمک خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه