اخبار داغ

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور:

بیش از ۷۰ درصد کل کشور تحت پوشش خدمات بیمه‌ای هستند

بیش از ۷۰ درصد کل کشور تحت پوشش خدمات بیمه‌ای هستند
میرهاشم موسوی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد کل کشور تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند، گفت: با اصلاح یارانه ها منابع هدررفت کشور در راستای توسعه خدمات درمانی و مناطق کم برخوردار به کارگرفته خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در نشستی که با حضور تشکل‌های کارفرمایی، کارگری و کانون بازنشستگان در سالن اداره ارشاد خوی برگزار شد، گفت: با اصلاح یارانه ها منابع هدررفت کشور در راستای توسعه خدمات درمانی و مناطق کم برخوردار به کارگرفته خواهد شد که امروز بیش از ۱۵ میلیون غیر ایرانی از منابع کشور در تمامی زمینه ها در حال استفاده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی گفت: بیش از ۷۰ درصد کل کشور تحت پوشش خدمات بیمه ای هستند و در تلاش برای ارتقا شاخص های درمانی و افزایش چتر حمایت بیمه ای در کشور می باشیم.

,

موسوی توسعه خدمات درمانی در مناطق کم برخوردار را از مهمترین برنامه های تامین اجتماعی نامبرد و افزود : با افزایش سطح دسترسی مردم به مراکز بیمه ای و درمانی توانسته ایم مراکز درمانی و خدماتی را به بیش از ۳۸۰ مرکز ارتقا دهیم.

,

وی افزایش امید به زندگی در بعد از انقلاب را از اقدامات چشمگیر نظام در این حوزه دانست و اظهارداشت : امید به زندگی از مولفه های جامعه توسعه یافته است و امروز این مولفه در کشور به بیش از ۷۰ سال رسیده است.

,

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: ارائه خدمات بصورت عادلانه در کشور باید بهبود یابد و بصورت عادلانه تمامی مناطق کشور در هر سطحی باید از این خدمات بهره مند شوند.

,

وی گفت: با شناخت موانع و چالش های پیش در حال برنامه ریزی برای افزایش ارائه خدمات خوب و مفیدی برای کشور هستیم.

,

موسوی افزود: بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان برای درمان بیماران کرونایی تحت حمایت بیمه هزینه شد.

,

در پایان این مراسم تشکل های کارگری و کارفرمایی با اشاره به مشکلات بیمه‌ای خود خواستار افزایش سطح زندگی این قشر جامعه شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه