اخبار داغ

در نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر مطرح شد؛

لزوم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های نرم‌افزاری آموزش و پرورش/ اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، مطالبه‌ای همگانی است

لزوم استفاده از هیأت‌های اندیشه‌ورز در حوزه‌های نرم‌افزاری آموزش و پرورش/ اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان، مطالبه‌ای همگانی است
نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر و مناطق شهرستان با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در فرمانداری ملایر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش ملایر و مناطق شهرستان صبح امروز با حضور یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در فرمانداری ملایر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

سلمان اسماعیلی فرماندار ملایر در نشست بررسی مسائل آموزش و پرورش شهرستان ملایر و مناطق با اشاره به جایگاه شاخص ملایر در حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: بنا بر شاخص های قابل سنجش شهرستان ملایر به اتکا خانواده بزرگ فرهنگی در استان دارای رتبه بالایی است.

,

وی با اشاره به مشکلات پیش روی فرهنگیان بخصوص در سال های اخیر تصریح کرد: برجسته ترین خدمت معلمان در دوران کرونا بود و هیچ روزی روند آموزش در ملایر تعطیل نشد و فرهنگیان نشان دادند و افسران سپاه پیشرفت کشور هستند.

,

وی گفت: مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش وجود دارد و مجموعه فرمانداری با همه امکانات و ظرفیت های شهرستان به خدمت آموزش و پرورش هستیم.

,

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست بیان کرد: در بودجه سال جدید و بخصوص در تبصره ۹ بودجه، احکام خوبی در اختیار آموزش و پرورش گذاشته شده است.

,

وی اجرای طرح رتبه بندی معلمان را تفاوت دولت و مجلس حاضر و با دوره‌های گذشته دانست و گفت: اجرای این طرح مطالبه همگانی است که در حال نهایی شدن است و با یک رقم قابل دفاع دولت و مجلس به دنبال احقاق حق همه معلمان است.

,

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به کمبود نیروهای آموزشی عنوان کرد: با اجرای طرح امین قدری از مشکلات کمبود نیرو در کشور و شهرستان ملایر حل می شود.

,

هادی بیگی‌نژاد دیگر نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با بیان اینکه اجرای سند تحول بنیادین ملاک کار امروز آموزش و پرورش است، تصریح کرد: کنار رفتن ۲۰۳۰ و اجرای سند تحول بنیادین از اقدامات برجسته در وزارت آموزش و پرورش است.

,

وی با بیان اینکه پروژه های مربوط به آموزش و پرورش نیاز به یک توجه ویژه دارند، تصریح کرد: باید برنامه ای مشخص شده تا پروژه هایی که ۹۰ تا ۹۵ درصد پیشرفت داشته باشد و برای یک مورد کوتاه معطل مانده به سرعت اجرایی شوند.

,

بیگی نژاد افزود: تکمیل پروژه های زمین مانده نیاز به مدیریت صحیح دارد که هر چه سریعتر دانش آموزان از آن بهره مند شوند.

,

وی با بیان اینکه برای پروژه های عمرانی مربوط به آموزش و پرورش به داشبورد مدیریتی طراحی شود، تصریح کرد: باید در حوزه نرم افزاری و اقدامات پیش روی آموزش و پرورش برنامه ریزی صحیح صورت گیرد و در این بین از ظرفیت هیئت های اندیشه ورز استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه