اخبار داغ

بازیگر البرزی:

بی توجهی مسئولان، زخمی کاری بر پیکره هنر بومی زد/ از نبود زیرساخت‌های مناسب تا عدم حمایت از هنرمندان البرز

بی توجهی مسئولان، زخمی کاری بر پیکره هنر بومی زد/ از نبود زیرساخت‌های مناسب تا عدم حمایت از هنرمندان البرز
بهاره نظری با بیان اینکه هنرمندان تئاتر البرز از بیان خواسته هایشان خسته شدند، ادامه داد: وقتی گوش شنوایی برای حل مشکلات این هنر در استان وجود ندارد، بیان آنها فقط زخمی بر دل هنرمند است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ بهاره نظری هنرمند البرزی که در عرصه هنر بازیگری تئاتر در استان فعالیت می کند، تیرماه سال ۱۳۹۵ با شرکت در کلاس های تئاتر، وارد این عرصه می شود و پس از یک سال و چند ماه آموزش و تمرین با هدایت و راهنمایی اساتید، در نمایش "چای شیرین با شکر هم نخورده" ایفای نقش می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی در ۶۰ اجرای این اثر، با استقبال خوب مخاطبین روبرو می شود و این بهترین و شیرین ترین حسی است که بازیگر از بازخوردهای مردم دریافت می کند.
,
 
,
او در اولین تجربه بازیگری خوش درخشید و در جشنواره تئاتر استانی مورد تشویق هیئت داوران و هنرمندان پیشکسوت قرار گرفت.
,
 
,
وقتی در اولین حضور بازیگری مورد استقبال و توجه قرار می گیرد، شرایط برای حضور حرفه ای در این عرصه فراهم می شود و می تواند در آثار منتخب جشنواره فجر ایفای نقش کرده و در نمایش های موفق استانی و کشوری، نقش آفرینی کند.
,
 
,
بهاره نظری به مناسبت روز دختر در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: حال هنر نمایش نه تنها در البرز بلکه در کشور خوب نیست، اما شرایط برای هنرمندان نمایش در استان نامساعدتر است و تئاتری ها به سختی و با توان شخصی در این عرصه فعالیت می کنند تا چراغ این هنر را در ایران کوچک روشن نگه دارند.
,
 
,
وی ادامه داد: نبود زیرساخت های مناسب، عدم حمایت از هنرمندان، بودجه های بسیار پایین مهمترین مشکلاتی است که هنرمندان تئاتر در البرز با آن مواجه هستند و باعث بی انگیزگی آنها شده است.
,
 
,
نظری افزود: مهمترین دغدغه امروزِ من، خانواده و کشورم، آرامش است و امیدوارم هر چه سریعتر آرامش حقیقی به زندگی ها برگردد و شرایط اقتصادی کشور بهبود یابد.
,
 
,
این هنرمند تصریح کرد: هنرمند با عرضه هنر خود زنده هستند و من از مسئولین و متولیان فرهنگی می خواهم که زمینه را برای هنرمندان شهر فراهم کنند تا این عزیزان بتوانند هنر خود را در استان عرضه کنند و از بی مهری ها به شهرهای دیگر مهاجرت نکنند.
,
 
,
وی به بهترین هدیه ای که در روز دختر دریافت کرده، اشاره کرد و گفت: تور مشهد بهترین هدیه ای بود که در روز دختر از پدر و مادرم هدیه گرفتم و هیچ گاه آن را از یاد نمی برم.
,
 
,
نظری با بیان اینکه هنرمندان تئاتر البرز از بیان خواسته هایشان خسته شدند، ادامه داد: وقتی گوش شنوایی برای حل مشکلات این هنر در استان وجود ندارد، بیان آنها فقط زخمی بر دل هنرمند است.
,
 
,
این هنرمند افزود: عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در استان بیداد می کند و ما در نمایش این را دیده ایم که شورای تئاتر شهر، ساخت سالن استاندارد و مجهز را تصویب می کند و شهرداری از ساخت آن جلوگیری می کند، قول پردیس تئاتر شهر کرج داده می شود و کلنگ آن زده می شود، اما بعد از چند سال ویرانه رها می شود. 
,
 
,
وی تصریح کرد: هنرمندان تئاتر در شرایطی هنر خود را روی صحنه می برند، که هیچ کدام از سالن های تئاتر در البرز استاندارد نیست و مخاطبان عام نیز از اجرای هنز نمایش در استان هیچ اطلاعی ندارند.
,
 
,
نظری با اشاره به اینکه چراغ هنر تئاتر فقط به همت خود هنرمندان روشن است، بیان کرد: هنرمندان تئاتر با هزینه شخصی و به سختی هنر خود را در البرز عرضه می کنند، زیرا اگر منتظر حمایت مسئولین باشند، هیچ تئاتری در استان اجرا نخواهد شد.
,
 
,
این هنرمند افزود: سالهاست مسئولین استانی نتوانسته اند بستر ورود بخش خصوصی را به فعالیت های هنری فراهم کنند و به همین دلیل زیرساخت های تئاتر در البرز سالها در سکون و بدون هیچ پیشرفتی باقی مانده است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که  همانند پایتخت، هر شب در البرز تئاتر اجرا شود و مردم برای دیدن آن همانند سایر سرگرمی ها صف بکشند و حال هنرمندان نمایش استان خوب شود.
,
 
,
, ,
 
,
, ,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه