اخبار داغ

در مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان مطرح شد؛

شورای نگهبان گارانتی نظام است/ توصیه پذیری و حب و بغض‌های جناحی در شورای نگهبان جایی ندارد

شورای نگهبان گارانتی نظام است/ توصیه پذیری و حب و بغض‌های جناحی در شورای نگهبان جایی ندارد
منصور ذوالعلی باتاکید بر لزوم دوری از توصیه پذیری حب و بغض های جناحی و گروهی گفت: سعی داریم به دور از هر هیاهو و احساس و هیجانی وظیفه خود را با توجه به سه معیار اصالت اسلام، ولایت فقیه و قانون اساسی انجام دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر شورای نگهبان در استان کرمان برگزار شد.
 
در ابتدای مراسم رضا رضایی مسئول سابق دفتر شورای نگهبان در استان گفت: خدا را شاکرم که هیچگونه سفارش و رابطه و همشهری گرایی وجود نداشته که باعث شده باشد به ناحق کسی تایید یا رد شده باشد این از افتخارات هیات نظارت استان است؛ امیدوارم شرمنده خون شهدا نشده باشیم.
 
در ادامه جلالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان گفت: تیزهوشی و تیزبینی امام خمینی و یاران ایشان خصوصا شهید بهشتی در نوشتن قانون اساسی در دنیا بی نظیر است یعنی مبانی نظام اسلامی و شعائر انقلاب در قانون اساسی آمده است ویک مرکز پایش و رصد هم تحت عنوان شورای نگهبان برای آن درنظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,

وی افزود: شورای نگهبان گارانتی نظام است یکی از جاهایی که در طول سالها جریان لیبرال را پس زده است شورای نگهبان است.
 
امام جمعه کرمان: کیاست، امانت داری، مدیر و عادل بودن از الزامات شبکه نظارتی شورای نگهبان است
 
سپس حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن تبریک ایام دهه کرامت گفت: نظارتی که در ذیل شورای نگهبان صورت می گیرد باید چهار ویژگی را به بهترین وجه ممکن داشته باشد که اولین ویژگی عبارت است از کیاست و زیرک و تحلیل گر بودن و شناخت کافی از محیط و آدمها و شرایط و دشمن داشته باشند.
وی با بیان دیگر شرایط لازم برای کار در چارچوب نظارتی شورای نگهبان توضیح داد: ویژگی دوم امانت داری در مسئولیت است، سوم مدیریت کافی داشته باشد مخصوصا مدیریت بحران چون در انتخابات حساسیت بالا است و در نهایت عادل بودن از ویژگی های اصلی این مسئولیت است.
 
در پایان منصور ذوالعلی مسئول جدید دفتر شورای نگهبان در استان کرمان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر رضایی در آموزش و پرورش استان گفت: اهمیت کار برای دانش آموزان و نسل جدید را می توان در پویش مردمی دیروز دید که خیل عظیم جمعیت در فصل امتحانات حماسه ای بزرگ را خلق کردند و این سرود در واقع یک کار بزرگ فرهنگی در راستای تربیت نسل جدید است.

وی با اشاره به لزوم به روز بودن شبکه بزرگ نظارت شورای نگهبانی اظهار کرد: با توجه به هجمه های مداوم دشمن باید متناسب با موقعیت کشور راهبرد مناسب را پیدا کرد که لازمه آن آگاهی داشتن و به روز بودن است.

منصور دوالعلی: به دور از هیاهو و هیجان وظیفه خود را انجام می دهیم

ذوالعلی عنوان کرد: سعی می کنیم هر کجا نیاز باشد شبکه را بهینه سازی وتقویت کنیم و آموزش دهیم زیرا بجز بحث انتخابات این شبکه باید آمادگی کامل برای پاسخگویی به شبهاتی که پیش می آید را چه در رابطه با شورای نگهبان و چه در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

مسئول جدید دفتر شورای نگهبان در استان کرمان ضمنا ابراز خرسندی از پذیرش سمت جدید گفت: مسئولیت جدید بنده ماموریتی نبوده است بلکه با انتخاب خود بوده و این را جدای از پاسداری نمی دانم زیرا در مسیر پاسداری از نظام و آرمان انقلاب و امام است.

وی باتاکید بر لزوم دوری از توصیه پذیری حب و بغض های جناحی و گروهی تشریح کرد: سعی داریم به دور از هر هیاهو و احساس و هیجانی وظیفه خود را با توجه به سه معیار اصالت اسلام، ولایت فقیه و قانون اساسی انجام دهیم.

انتهای پیام/

,
,
, امام جمعه کرمان: کیاست، امانت داری، مدیر و عادل بودن از الزامات شبکه نظارتی شورای نگهبان است,
,
,
,
,
,
,
,
,
, منصور دوالعلی: به دور از هیاهو و هیجان وظیفه خود را انجام می دهیم,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه