اخبار داغ

سازمان هواشناسی پیش بینی کرد؛

ادامه روند تدریجی افزایش دما / خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد

ادامه روند تدریجی افزایش دما / خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد
سازمان هواشناسی از تداوم روند تدریجی افزایش دما تا روز یکشنبه در کل کشور به ویژه سواحل دریای خزر و نیز خیزش گرد وخاک در مناطق مستعد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ساعاتی از بعد از ظهر امروز و اوایل شب در بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، زنجان، ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز و تهران بارش پراکنده باران همراه با رعد و برق و گاهی وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد و در مناطق مستعد نیز خیزش گردوخاک را خواهیم داشت و فردا (جمعه) این مناطق وزش باد را تجربه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از روز شنبه تا اواسط هفته آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس مرکزی احتمال رگبار پراکنده باران و گاهی رعدوبرق وجود دارد. همچنین طی سه روز آینده برای نیمه شرقی کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی پیش‌بینی می‌شود.

,

روند تدریجی افزایش دما تا روز یکشنبه در کل کشور به‌ویژه سواحل دریای خزر ادامه می‌یابد.

,

امروز تا روز شنبه مناطق شرقی دریای عمان هم مواج و متلاطم خواهد بود.

,

با توجه به هشدار نارنجی سازمان هواشناسی درباره وزش باد شدید برای مناطق نیمه شرقی کشور منتشر شده برای امروز مناطق شمالی و زابل و شرق خراسان جنوبی این شرایط را دارند، روز جمعه مناطق شرقی خراسان جنوبی و شرق کرمان این شرایط را خواهند داشت که تا روز شنبه شرق هرمزگان نیز به این مناطق اضافه شده و خیزش گردوخاک، اختلال در تردد کاهش کیفیت هوا و کاهش دید را تجربه می‌کنند که احتمال آسیب به صنعت کشاورزی و شکستن درختان فرسوده وجود دارد.

,

آسمان امروز تهران را صاف همراه با وزش باد خواهد بود و حداکثر دما ۳۳ و حداقل دما ۲۲ درجه بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه