اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش:

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در حال تصویب است/ دولت عزم جدی برای رسیدگی به وضعیت فرهنگیان دارد

آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در حال تصویب است/ دولت عزم جدی برای رسیدگی به وضعیت فرهنگیان دارد
وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت و مجلس و شورای نگهبان همدل با هم طرح رتبه بندی معلمان را تصویب کردند و آئین نامه آن نیز در حال تصویب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، یوسف نوری صبح روز جمعه در آیین افتتاحیه دانشگاه فرهنگیان مرکز میاندوآب با اشاره به اینکه کمبود نیروی انسانی یکی از چالش های وزارت است، اظهار کرد: برای جبران کمبود از تربیت معلم و تبدیل وضعیت نیروها استفاده کردیم ولی باز هم نیاز به نیرو داریم چون خروجی ما بیشتر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وزیر آموزش و پرورش افزود: به دنبال توسعه منطقی دانشگاه فرهنگیان هستیم و میاندوآب نیز از نظر موقعیت جغرافیایی مناسب این موضوع است.

,

وی با تاکید بر مهارت پروری و با ابراز نگرانی نسبت به وضعیت فضای آموزشی آذربایجان غربی، گفت: متاسفانه وضعیت سرانه فضای آموزشی آذربایجان غربی وضعیت مناسبی ندارد و لذا باید همه باید به آموزش و پرورش کمک کنیم.

,

نوری با بیان اینکه موضوع کرونا و بازگشایی مدارس دومین چالش آموزش و پرورش بود، تصریح کرد: در ابتدای موضوع بازگشایی مدارس، عده ای مخالفت می کردند ولی با استدلال ها منطقی موفق به اینکار شدیم.

,

وزیر آموزش و پرورش به رتبه بندی معلمان نیز اشاره و با بیان اینکه ما شعار ندادیم بلکه عمل کردیم؛ اظهار کرد: امروز کسانی هر روز از رتبه بندی معلمان حرف می زنند که این طرح در زمان آنها ۱۰ سال راکد مانده بود ولی اکنون دولت و مجلس و شورای نگهبان همدل با هم قانون را تصویب کردند و آئین نامه نیز در حال تصویب است.

,

وی گفت: آنها که امروز دلسوز شده اند، چرا رتبه بندی را تصویب نکردند و سرانه مدارس، تغذیه دانش آموزی و رفاهیات معلمان را قطع کرده بودند؟

,

نوری با بیان اینکه دولت عزم جدی برای رسیدگی به وضعیت فرهنگیان دارد، تصریح کرد: جامعه فرهنگی، جامعه فرهیخته ای است و همانطور که  در دوران دفاع مقدس خود را ثابت کرده بودند، در ایام کرونا نیز از فرهنگیان، اوج ایثار و از خودگذشتگی را شاهد بودیم.

,

وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم با بصیرت و هوشیاری در تمام صحنه ها حضور داشته اند، گفت: مردم میاندوآب، بالاترین نقش را در پیشانی آذربایجان ها داشته و  محور لشکر عاشورا در این مکان شکل گرفته است.

,

وی با بیان اینکه شهدا به ما درس دادند، گفت: شهید باکری عرصه جنگ سخت را به مدرسه تربیتی تبدیل کرد و دفاع مقدس تبدیل به یک مدرسه و مکتب انسان ساز شد.

,

نوری با اشاره به اینکه باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا نباشیم، افزود: رسالت ما معلمین در این برهه زمانی بسیار سخت است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه