اخبار داغ

کارشناس علوم سیاسی:

اندیشه امام خمینی(ره) هیمنه جرأت و شجاعت را در فضای بین‌المللی تقویت کرد

اندیشه امام خمینی(ره) هیمنه جرأت و شجاعت را در فضای بین‌المللی تقویت کرد
کارشناس علوم سیاسی گفت: این اندیشه امام خمینی(ره) بود که با استفاده از اتخاذ شجاعانه اش نوک تیر حمله ی خود را متوجه ابرقدرت ها نمود و اقتدار و هیمنه ی جرأت و شجاعت را در فضای بین المللی تقویت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاوه امجدی کارشناس علوم سیاسی و استاد دانشگاه های کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی،  ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد اظهار داشت:  انقلاب اسلامی ایران را میتوان انقلاب بیدار ساز نامید زیرا تاثیرات آن بر تمامی تحولات جهان مشهود است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی، دستاورد عظیم امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی است که موجب ایجاد نهضت بیداری اسلامی به عنوان سرآغازی برای هویت بخشی به جهان شده و مهمتر اندیشه و نگاه الهی ایشان به اذعان صاحبنظران امر، نگاه دنیا را نیز تغییر داده است.

,

وی گفت: انقلاب  امام خمینی تاثیرات گسترده ای در ورای مرزهای خود داشته است که این تاثیرات بر کشورهای شبه قاره هند، مالزی، اندونزی، ترکیه مشهود و معرز بوده است.

,

وی افزود: این اندیشه امام خمینی بود که با استفاده از اتخاذ شجاعانه اش نوک تیر حمله ی خود را متوجه ابرقدرت ها نمود و اقتدار و هیمنه ی جرأت و شجاعت را در فضای بین المللی تقویت کرد.

,

وی با بیان اینکه نهضت امام خمینی(ره) منجر به زنده نگه داشتن نقش سیاسی دین در دنیا شد، ادامه داد: موضع ایشان در نفی سلطه ی نظام دو قطبی حاکم بر جهان منجر به ایجاد نیروی سومی در صحنه ی روابط بین المللی گردید که در نوع خود بی نظیر بوده و منجر به نظم نوین جهانی شده است .

,

این کارشناس علوم سیاسی افزود: امام خمینی(ره) با دم مسیحایی خود روح اعتماد به نفس و خودباوری را در کالبد ملت ایران دمید و این ملت را به نقطه غرورمند خودباوری رسانید.

,

امجدی خاطر نشان کرد: اکثر گروه های سیاسی اسلامی در جهان تولد و موجودیت خود را مدیون انقلاب اسلامی و اندیشه های امام خمینی(ره) می دانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه