اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های آذربایجان‌غربی عنوان شد؛

مسوولان به افراد پست فرصت سوء استفاده در کشور را ندهد/ نباید اندیشه های امام خمینی(ره) به فراموشی سپرده شود

مسوولان به افراد پست فرصت سوء استفاده در کشور را ندهد/ نباید اندیشه های امام خمینی(ره) به فراموشی سپرده شود
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،  آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , اروم نیوز,

مسوولان به افراد پست فرصت سوء استفاده در کشور را ندهد

, مسوولان به افراد پست فرصت سوء استفاده در کشور را ندهد, مسوولان به افراد پست فرصت سوء استفاده در کشور را ندهد,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه افزود: افراد خودفروش و فریب خورده در فیلم اکران شده عنکبوت، به مقدسات ما توهین کردند، و هنرمندان واقعی باید در مقابل این گونه افراد بایستند.

,

وی ادامه داد: دشمنان به خصوص در بحث هنر در تلاش هستند تا با صراحت و بی انصافی توهین و اهانت کنند

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان ایران اسلامی از هر فرصتی استفاده می‌کند تا علیه ملت و انقلاب هجمه ایجاد کنند.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود:دشمن در تلاش بوده تا شخضیت و راه امام راحل را تحریف کند و از این راه قصد دارند از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند و راه و اهداف امام را از جامعه حذف کنند.

,

وی بیان کرد: مردم باید با هوشیاری و بصیرت راه و یاد و مسیر امام راحل را حفظ کنند و نگذارند تحریفی در این مسیر ایجاد شود.

,

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه ادامه داد: باید با عزت با فرزندانمان رفتار کنیم و اگر کسی با رذالت با فرزندان خود رفتار کند این امر مورد ناپسند در مقابل خداوند متعال است زیرا محور دین اسلام کرامت بوده که باید رعایت شود.

,

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اهمیت رواج گذشت در جامعه و در بین مردم، افزود: افرادی که از گناه دیگران گذشت می‌کنند، افراد کریم و بزرگواری هستند که مورد عنایت خداوند متعال قرار دارند.

,

نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود

, نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود, نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود,

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با اشاره به فرارسیدن سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: باید در مورد شخصیت امام خمینی (ره) که کل دنیا از توصیف ایشان عاجز است، کتاب ها نوشته شود.

,

امام جمعه میاندوآب افزود: حضرت امام خمینی(ره) از شخصیت والایی برخوردار بوده و کتب ایشان در اخلاق،اصول و فلسفه و فقه و در محافل علمی و حوزوی و دانشگاهی مرجع و منبع است.

,

وی گفت: در زمانه ای که کسی جرات تو گفتن به آمریکا نداشت، امام خمینی (ره) در مقابل آمریکای تا بن دندان مسلح ایستاد و گفت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

,

حسن زاده با بیان اینکه نباید اندیشه های امام خمینی (ره) به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: همه ما و بلکه تمام مسلمانان دنیا مدیون امام خمینی (ره) هستیم.

,

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه ارکان حکومت در اندیشه امام خمینی (ره) برگرفته از قرآن کریم است، افزود: در این اندیشه باید دین و معنویت بر دنیا مقدم باشد و نباید معنویت را فراموش کنیم چرا که اگر تقوا نباشد، کاری پیش نمی رود.

,

وی اظهار کرد: اتحاد رکن دوم در اندیشه امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن کریم است و در حکومت اسلامی همه باید متحد بوده و این اتحاد نیز حول محور ولایت و اسلام باشد.

,

حسن زاده با بیان اینکه امام خمینی(ره) به دنبال این بودند که دین و عدالت در جامعه پیاده شود، تصریح کرد: اندیشه امام خمینی(ره) اندیشه ناب بود.

,

امام جمعه میاندوآب در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بارها بر بیداری ملت ها تاکید داشته اند، گفت: عده ای در خارج از کشور نشسته و علیه کشور و نظام حرف می زنند و این را بدانید که دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد و به دنبال این است که اسلام زدایی کند.

,

مقابله با تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) از ابعاد مهم جهاد تبیین است

, مقابله با تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) از ابعاد مهم جهاد تبیین است, مقابله با تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) از ابعاد مهم جهاد تبیین است,

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی در خطبه های نماز جمعه این هفته چهاربرج گفت: یکی از ابعاد مهم جهاد تبیین، مقابله با ابعاد مختلف تحریف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) است، ضرورتی که به بیان امام خامنه‌ای آنچه در باب امام و انقلاب - که اینها به هم گره خورده‌اند و یاد امام و نام امام از نام انقلاب جدا نیست- گفته شده است، همه‌ی مسائل مربوط به امام و انقلاب نیست.

,

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر یک حقیقتی بارها تکرار نشود و با جزئیّات و خصوصیّات ذکر نشود، گمان تحریف این حقیقت به‌مرور وجود دارد و لذا ما باید حقایقی را که در باب امام و در باب انقلاب گفته شده است  تکرار کنیم تا مجال تحریف را از تحریف‌کنندگان بگیریم.

,

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه امام(ره) دارای ابعاد شخصیتی متعددی بودند که از کنار هم قرار گرفتن همه آن ابعاد تصویری از شخصیت ایشان شکل می‌گیرد، گفت: امام(ره) سیاستمدار، اندیشمند، فقیه، عارف، رهبر سیاسی، فیلسوف و... بودند و تنها با توجه هم‌زمان به همه این ابعاد وجودی ایشان است که تصویری دقیق از ایشان شکل می‌گیرد.

,

جلالی تصریح کرد: اثباتِ اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اتّکال به کمک الهی و اعتماد به صدق وعده‌ی الهی، قرار داشتن در جبهه مخالف مستکبران و ضدّیت با استبداد، استعمار و استکبار، اعتقاد به اراده‌ و نیروی مردم، حمایت از محرومان و مستضعفان، اعتقاد به استقلال کشور و رد سلطه‌پذیری، قضاوت بر اساس معیار حال فعلی افراد، عقلانیت و معنویت توأمان، تأکید بر حفظ وحدت، اصرار بر سازندگی کشور و تحویل یک نمونه عملی از کشور و جامعه اسلامی به جهان از ابعاد مختلف شخصیت و مکتب امام خمینی(ره) هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه