اخبار داغ

عضو خبرگان رهبری:

نیازمند عزم جدی برای مقابله با شبیخون فرهنگی هستیم/ در برابر فیلم توهین آمیز جشنواره کن، باید فریاد زد

نیازمند عزم جدی برای مقابله با شبیخون فرهنگی هستیم/ در برابر فیلم توهین آمیز جشنواره کن، باید فریاد زد
سید رحیم توکل گفت: این روزها چیزی که شاهد هستیم تهاجم نیست، شبیخون فرهنگی است، میخواهند تا زنان کشورمان را قبل انقلاب برگردانند اینجاست که به کسی رای دادیم، اما صلاحیت نداشت باید جوابگو باشیم، چرا که ما رای دادیم او قدرتمند شده اگر کار درست انجام دهد ما شریک هستیم و اگر بد نیز همینطور خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ؛آیت الله سید رحیم توکل جمعه شب در مراسم ارتحال امام راحل که در حسینیه سپاه امل برگزار شد با اشاره به اینکه باید از تاریخ عبرت گرفت، اظهار کرد: در قرآن کریم در ۱۲ آیه سیر تاریخ، حال گذشتگان، عزیز و ذلت شدن قومی و علت آن امده است، به هر یک از تاریخ قوم‌ها ببینید علت نابودی آنها را متوجه می‌شوید، چشم ها را باز کنید راه درست انتخاب کنید، حضرت سلیمان 350 سال عمر کرد، فرعون نیز 350 سال عمر کرد، اما حضرت سلیمان چه عزتی و فرعون چه ذاتی داشت باید از این ها تجربه بگیریم.

وی با بیان دلایل عزیز بودن امام ره عنوان کرد: بعد از چند دهه هنوز یاد امام ره زنده است و همه با احترام از ایشان می گویند؛ چرا که همه کارهایش را برای خدا انجام میدادند.

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان اگر کار برای خدا شد خدا هر که برای خدا باشد خدا برای اوست شاه کلید کارهای امام ره خواند و اظهار کرد: امام تمام حرفهایش برای خدا بود، حتی در زمان جنگ، در همه مراحل یک جمله محور حرف امام ره بود و خدا را مدنظر تمام کارهایش قرار میداد، اطاعت فرمان خدا بودن در تمام کلمات امام ره وجود داشت.

وی ادامه داد: تمام سعی امام ره این بود دین خدا را، شهادت و اسقامت را معنا کند، در اوج عزت می گفت من به دستان شما بوسه می زنم و چون با باور قلبی می گفت بر دل می نشست و مردم را متحول می کرد، امام چون خود را نمی دید و این کلید و رمز موفقیت بود .

توکل مقاومت و ایستادگی برای خدا را از برنامه های امام ره دانست و تصریح کرد: امام ره را تبعید کردند، تهمت زدند، پسرش را کشتند، مشکلات عدیده ای بر سرش آوردند، جنگ را آغاز کردند و با وجود اینها امام کوتاه نیامد و حرفهایش را زد و این باعث پیروزی ان شد با وجود فشارهای بسیار دست از راه خدا برنداشتند تا اینکه پیروز میدان و سرافراز میدان شدند، مقاومت و ایستادند برای خدا و میدان را برای خدا ترک نکردند .

وی با تاکید اینکه کسانی که در صندلی مسئولیت نشستند باید به امام ره پاسخگو باشند، بیان کرد: بیش از ۳ هزار صندلی مسئولیت در کشور وجود دارد که  بر هر صندلی بیش از ۷۰ شهید داده شده است، اگر مسئولی بر روی صندلی بنشیند، اما گره مردم و مشکلات جامعه را حل نکند و خیانت کند، قیامت برایش مشکل خواهد بود.

 نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان از برگزاری جشنواره کن ابراز نارضایتی کرد و افزود: این جشنواره به افراد بی ارزش و حقیرو ذلیل میدان داد، باید دهان اینان خورد شود که به امام رضا ع توهین می کنند و نااصلان جایزه میدهند.

وی با بیان اینکه امروز درگیر چیزی بیشتر از تهاجم فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: امام از ما ، از مردم، از مسئولین انتظار دارد؛ این روزها چیزی که شاهد هستیم تهاجم نیست، شبیخون فرهنگی است، میخواهند تا زنان کشورمان را قبل انقلاب برگردانند اینجاست که به کسی رای دادیم، اما صلاحیت نداشت باید جوابگو باشیم، چرا که ما رای دادیم او قدرتمند شده اگر کار درست انجام دهد ما شریک هستیم و اگر بد نیز همینطور خواهد بود.

توکل با تاکید اینکه باید در مقابل دشمن محکم بایستیم، تصریح کرد: تا دشمن دیگر جرات این غطاها را نکند، جشنواره ای برگزار شد و ان را به عزاواره تبدیل کردند، باید فریاد زد و اعتراض کرد تا کسانی به میدان بیایند که درد دین و مردم داشته باشند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه