اخبار داغ

کارشناس فرق و مذاهب در شرق گلستان:

گرایش مردم به انقلاب رو به فزونی است

گرایش مردم به انقلاب رو به فزونی است
اخوند فرهمند گفت: گرایش مردم به انقلاب از اول انقلاب بیشتر است، چرا که سربازان این انقلاب بزرگ شده اند و اگر کسی می خواهد به این موضوع پی ببرد؛ باید به تشییع پیکر میلیونی سردار اشاره کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اخوند عبدالجلیل فرهمند، کارشناس فرق و مذاهب در شرق گلستان در تبلیغات اسلامی استان گلستان ، در گفتگو با گلستان ما، گفت: گرایش مردم به انقلاب از اول انقلاب بیشتر است؛ چرا که سربازان این انقلاب بزرگ شده اند و اگر کسی می خواهد به این موضوع پی ببرد؛ باید به تشییع پیکر میلیونی سردار اشاره کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
وی افزود:  امام خمینی ره روح جمهوری اسلامی است اگر این روح از جمهوری اسلامی گرفته شود؛ نقش بر دیوار باقی می ماند.شناسایی امام برای نسل جوان از این جهت اهمیت دارد که به انها به اداره کشور کمک می کند.امام ره امام دیروز، امروز نیست؛ بلکه امام فردا هم است.
,
 
,
اخوند قرهمند تاکید کرد: البته نباید نقش دشمن را نادیده گرفت و ذات طبیعی جمهوری اسلامی کخ مخالف ظلم است؛ باعث دشمنی دشمنان با آن شده است.
,
کارشناس فرق و مذاهب در شرق گلستان ادامه داد: جوانان ما باید توجه کنند که غربی ها سالهاست جهان را غارت می کنند و در حالی که انها غارت می کردند؛ متفکران آنها برای دنیا قانون وضع می کردند.
,
وی گفت: یکی از برتری های امام راحل این بود که ملت را با مفهوم مقاومت اشنا کرد  و عنوان مقاومت در ادبیات سیاسی جهان وارد شده است.
,
 
,
فرهمند در پایان تصریح کرد: دشمنان درصد هستند که با استفاده از اعتراضات مردمی به این نظام آسیب بزند ، این اقدام آنها نیز مانند دیگر محاسبات آنها اشتباه است؛ چرا که نهال نازک انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه