اخبار داغ

متفکر آزاد:

امام خمینی(ره) به ما یاد داد دستیابی به علم و اقتصاد تضادی با اقتدار در مقابل دشمن ندارد

امام خمینی(ره) به ما یاد داد دستیابی به علم و اقتصاد تضادی با اقتدار در مقابل دشمن ندارد
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس خاطرنشان کرد: برای مثال؛ در نگاه امام(ره) علم و اقتصاد هیچ‌گونه تضادی با اقتدار و قوّه‌قاهره مقابل دشمن ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله متفکرآزاد در گفت و گو با آناج با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری پیرامون شخصیت امام خمینی(ره)، اظهارداشت: چندین محور حائز اهمیت است؛ اولین محور قیا‌م لله بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج ,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: چون قلب‌ها تحت مالکیت خداوند است، هر بنده‌ای هم اگر با نیت الهی گام بردارد نامش سر زبان‌ها می‌افتد؛ امام(ره) نیز چنین بود.

,

وی با اشاره به این که دومین محور تبیین الگوی حکمرانی امام(ره) بود، اذعان داشت: معظم‌له مخالف هرگونه دو گانه‌سازی‌ها در جمهوری اسلامی بودند.

,

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: برای مثال؛ در نگاه امام(ره) علم و اقتصاد هیچ‌گونه تضادی با اقتدار و قوّه‌قاهره مقابل دشمن ندارد یا برای ریشه‌کن کردن فقر، مجبور به مقابله با ثروت نیستیم، اتفاقا تولید ثروت با ریشه‌کن شدن فقر و عدالت عجین است.

,

وی اتصریح کرد: موضوع وحدت‌ملّی هیچ‌گونه مغایرتی با احترام به اقوام دو به‌رسمیت شناختن مذاهب و تکثر فرهنگی ندارد.

,

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با بیان این که چنین الگوی‌های رفتاری ارزشمند امام(ره) برای نسل ما یادگار مانده است، ابرازداشت: ان‌شاءلله خداوند ما را از پیروان حقیقی راه ایشان قرار دهد.

,

وی با تاکید بر ضرورت برخورداری از تعهد و تخصص در کنار هم، یادآور شد: امام(ره) به ما یاد داد می‌توان سرپا ایستاد و شرافتمندانه زیست؛ حتی اگر مشکلاتی پیش‌رویمان باشد که ان‌شالله در کنارهم مشکلات را نیز رفع خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه