اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

غرب و شرق نتوانستند این انقلاب را متوقف کنند/ مسئولین بدانند که کم کاری و عدم توجه به وظایف بر خلاف منظومه فکری امامین انقلاب است

غرب و شرق نتوانستند این انقلاب را متوقف کنند/ مسئولین بدانند که کم کاری و عدم توجه به وظایف بر خلاف منظومه فکری امامین انقلاب است
حجت الاسلام جواد فاطمی نسب گفت: مسئولین بدانند که کم کاری، مماشات، ضعف در مدیریت و عدم توجه به وظایف بر خلاف راه امام و منظومه فکری امامین انقلاب است و رمز سعادتمندی ما در تبعیت از مقام معظم رهبری و در خدمت به مردم و کسب رضایت آنها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) امروز شنبه باحضور جمعی از مسئولین سرپل ذهاب و مردم ولایتمدار در حرم حضرت احمد ابن اسحاق (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین تسلیت سالگرد رحلت جانگداز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بعد از غیبت حضرت ولیعصر (عج) اولین حکومتی که برگرفته از اسلام و قرآن باشد توسط امام خمینی (ره) بنیانگذاری شد، فلسفه شکل گیری انقلاب اسلامی باید برای همه ما مشخص باشد و مبانی فکری حضرت امام (ره) را باید بشناسیم تا بتوانیم در این انقلاب مفید واقع شویم و پشت سر رهبری حرکت کرده و در فتنه ها راه را گم نکنیم.  

 وی افزود: مهمترین فلسفه بعثت انبیا الهی مبارزه با طاغوت، نفی ظلم و اجرای عدالت است و حرکت امام (ره) نیز در همین راستا بوده است.  

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: امام (ره) بعد از ۱۴ قرن قیامی را راه اندازی می کند و هدف آنرا همان هدف انبیا الهی معرفی می کند.

فاطمی نسب گفت: این قیام سال ۱۳۴۲ آغاز و در سال ۱۳۵۷ نتیجه می دهد و نتیجه آن می شود جمهوری اسلامی ایران و حکومت اسلامی را شکل می دهد که آرزوی انبیا الهی است.   

وی ادامه داد: غرب و شرق نتوانستند این انقلاب را متوقف کنند و لذا صدام را تجهیز کردند تا این انقلاب را متوقف کند اما رهبری الهی امام و ولایتمداری مردم و ایثارگری و شجاعت رزمندگان باعث پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی شد.  

وی تصریح کرد: استکبار به این نتیجه رسید که با جنگ سخت نمی توانند با انقلاب مقابله کنند و فکر می کردند با رحلت امام (ره) انقلاب منحرف خواهد شد اما آنها در تحلیل و محاسبات خود دچار خطا شدند چون این انقلاب مورد عنایت خداوند است.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در تمام فراز و فرودها و گذرگاه های انقلاب هر جا مردم دچار مشکلات شدند نصرت الهی به یاری انقلاب و مردم آمده است.  

 وی گفت: انقلاب اسلامی زنده است و با قدرت به حرکت خود ادامه می دهد و رهبر انقلاب و خلف صالح امام (ره) مدبرانه این انقلاب را هدایت می کند تا به سرمنزل مقصود برسد.  

 وی تاکیدکرد: ما باید با منظومه فکری امامین انقلاب آشنا باشیم تا در جنگ تحریف ها دچار انحراف و خطا نشویم لذا رهبر انقلاب امروز برای جلوگیری از تحریف امام و انقلاب دستور به جهاد تبیین می دهند.  

 فاطمی نسب اظهار کرد: هرچه شناخت و معرفت ما نسبت به امام (ره)، انقلاب، دستاوردهای انقلاب و منظومه فکری امامین انقلاب بیشتر باشد در جنگ تحریف مغلوب دشمن نخواهیم شد.   

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از محدود انقلابهایی در جهان است که بعد از چهار دهه از آرمانهای اولیه خود فاصله نگرفته و از مسیر اصلی خود منحرف نشده است، گفت: ما راهی را آغاز کردیم که انتهای آن نور است انتهای آن رسیدن به ولی خدا و انقلاب جهانی امام زمان (عج) است.

 امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: انقلاب اسلامی متوقف نمی شود و در هر عصری فتنه هایی سرراه انقلاب شکل می گیرد که یک عده افراد ناخالص از قطار انقلاب پیاده شوند، اگر کسی با اقدامش با سخنانش با رفتارش موجب دلسردی مردم از نظام و انقلاب شود یک گناه نابخشودنی را مرتکب شده است.   

وی بیان کرد: مسئولین بدانند که کم کاری، مماشات، ضعف در مدیریت و عدم توجه به وظایف بر خلاف راه امام و منظومه فکری امامین انقلاب است و رمز سعادتمندی ما در تبعیت از مقام معظم رهبری و در خدمت به مردم و کسب رضایت آنها است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه