اخبار داغ

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی:

سربلندی و عزت را فدای شکم نکنیم/ پیام شهدای ۱۵ خرداد پیروی از ولایت بود

سربلندی و عزت را فدای شکم نکنیم/ پیام شهدای ۱۵ خرداد پیروی از ولایت بود
حجت الاسلام روحانی گفت: گرچه در شرایط فعلی مردم با رنج و درد و مشکلات زندگی را می گذرانند و کمر آنها زیر گرانی خم شده اما اینها مسائلی نیست که به انسانیت ما مرتبط باشد، نباید انسانیت، سربلندی و عزت را فدایی شکم کنیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما؛ حجت الاسلام سید حمید روحانی شامگاه امروز در  مراسم سی و سدمین سالگرد ارتحال امام راحل در گرگان اظهار کرد: پیام شهدای ۱۵ خردا پیروی از ولایت است نباید از ولایت غفلت نکنیم و باید راه شهدای ۱۵ خرداد را به درستی طی کنیم و گوش به زنگ ولایت فقیه باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ادامه داد:  دومین پیام شهدای ۱۵ خرداد استواری، مقاومت و ایستادگی است، امام فرمودند انقلابی بودن مهم است ولی انقلابی ماندن مهمتر.

,

روحانی تاکید کرد: کسب مقام و جایگاه و قدرت نباید  ما را به گونه ای سرگرم کند که فراموش کنیم که چه مسئولیتی برعهده داریم و باید در مسیر انقلاب چه کنیم.

,

وی افزود: کسانی می توانند در مسیر اسلام و شهدا به درستی بیستند که راه امام حسین(ع) را به درستی شناخته باشند و راه حسینی راه شهادت است و دشمن ار این می ترسد و وقتی می بیند بعد از چند دهه پس ار ۱۵ خرداد هنوز ایستاده است وحشت می‌کند.

,

این مقام مسئول افزود: ما باید طرفدار نظام باشیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است و باید مثل نماز مسلمانان از آن دست نکشند.

,

روحانی متذکر شد: امروز کشور ما با مشکلات زیادی از جمله گرانی و مسائل اقتصادی رو به رو است  ولی با وجود آن ملت ما قهرمانه در راه خدا ایستاده است‌.

,

وی ابراز داشت: امام(ره) فرمودند که ما قدرتی داریم از بمب قوی تر است و آن قدرت ملت است و در عمل دیدیم این قدرت چگونه توانست با مقاومت و ایستادگی یک نظام دو هزار  ۵۰۰ ساله را به اضمحلال بکشاند.

,

این کارشناس و تحلیگر مسائل سیاسی بیان کرد: دشمن دستگاه تبلیغاتی خود را به کار انداخته تا ملت را فریب دهد و از این رو نظام ما را زیر سوال می برد تا مردم به نظام پشت کند و اهداف خود را پیش ببرد و لذا هوشیار بودن و آگاه بودن وظیفه همه ما است.

,

روحانی تاکید کرد: باید مراقب باشیم که ملت ما فریب نخورد و با هوشیاری در صحنه حضور داشته باشد و راه شهدا و امام (ره) را ادامه دهد‌، گرچه در شرایط فعلی مردم با رنج و درد و مشکلات زندگی را می گذرانند و کمر آنها زیر گرانی خم شده اما اینها مسائلی نیست که به انسانیت ما مرتبط باشد، نباید انسانیت، سربلندی و عزت را فدایی شکم کنیم لذا باید از یک سوی از مسئولان مطالبه گری داشته باشیم تا در راستای رفع مشکلات موجود تلاش شود و از سویی دیگر باید به وظایف انسانی خود فکر کنیم و اراده پولادین و آهنین در این مسیر داشته باشیم.

,

وی بابیان اینکه راه علاج را پشت کردن به نظام نمی‌دانم، افزود: برای حل مشکلات باید مطالبه گری کنیم و در وسط میدان باشیم، چرا باید بگوییم انقلاب اسلامی برای ما چکار کرد؟ آیا فقط مسئله ما شکم است؟.

,

این مقام مسئول افزود: هشت سال گذشته دیدیم روحانی چه بلایی بر سر کشور آورد، آن زمان گفتیم ولی برخی از مردم از سر لجبازی به روحانی رای دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه