اخبار داغ

در مبارزه مقابل میزبان کشتی از دستم درآمد

محمدرضا گرایی: باخت برابر حریف قزاقستانی را در جهانی بلگراد جبران خواهم کرد/ 10 روز دیگر با محمدعلی به آلمان می رویم

محمدرضا گرایی: باخت برابر حریف قزاقستانی را در جهانی بلگراد جبران خواهم کرد/ 10 روز دیگر با محمدعلی به آلمان می رویم
دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: باخت برابر حریف قزاقستانی را در مسابقات جهانی بلگراد جبران خواهم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در رقابتهای کشتی جام تورلیخانوف در قزاقستان محمدرضا گرایی اگرچه مدال طلا را به سینه زد اما یک شکست تکراری برابر نماینده میزبان داشت. گرایی در مرحله مقدماتی مقابل میرژان شرماخانبت از قزاقستان شکست خورد. این کشتی گیر قزاق تاکنون 4 مرتبه موفق به شکست گرایی قهرمان جهان و المپیک شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

محمدرضا گرایی نیز پس از ورود به کشور درباره مسابقات جام تولیخانوف اظهار داشت: بعد از هشت ماه دوری از مسابقات جهانی نروژ، این اولین دیدار تدارکاتی بود که برای آماده شدن مسابقات جهانی صربستان پا را بر روی تشک می‌گذاشتیم. اینجا نیز توانستم کشتی‌های مدنظر خودم را بگیرم.  

,

دارنده مدال المپیک به کشتی خود مقابل کشتی‌گیر قزاقستانی اشاره کرد و گفت: مبارزه را با کشتی‌گیر قزاقستان داشتم که چند تا دفاع خاک داشتم که کشتی از دستم درآمد. کشتی ما دوره‌ای بود و کشتی‌گیر قزاقستان نتوانست در فینال به علت آسیب‌دیدگی کشتی بگیرد. انشالله بتوانم این باخت را در جهانی صربستان جبران کنم.

,

وی به سفر خود به آلمان و  در مراسم خداحافظی با کشتی‌گیر آلمانی گفت: ۱۰ روز دیگر برای خداحافظی فرانک استابلر آلمانی من و برادرم (محمدعلی) به آلمان خواهیم رفت تا با این ورزشکار آلمانی کشتی بگیریم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه