اخبار داغ

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

نگذاریم از انقلاب هویت‌زدایی کنند/ لزوم افشای دروغ و جنگ روانی دشمنان

نگذاریم از انقلاب هویت‌زدایی کنند/ لزوم افشای دروغ و جنگ روانی دشمنان
حجت‌الاسلام رحیم‌آبادی با تاکید بر اینکه باید همه آحاد جامعه خود را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده کنیم و نگذاریم ضد انقلاب و دشمن از انقلاب هویت زدایی کنند، گفت: امروز باید دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی امروز در مراسم گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد در مسجد بازار بیرجند با بیان اینکه یکی از کلیدی ترین نکاتی که مقام معظم رهبری در مورد امام خمینی(ره) فرمودند این بود که امام میدان مبارزه را حتی برای بعد رحلت شان مشخص کردند، اظهار کرد: این وعده الهی است که تا وقتی که مردم ولی خدا را در برپایی حکومت اسلامی یاری کنند، خداوند هم به آن قوم و ملت نصرت و یاری عطا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سنت قطعی خدا این است که باید مردم در میدان حاضر باشند تا خداوند هم برای گذر از مشکلات و تنگناها کمک کند، گفت: تاکنون جهان اسلام ۱۳ معصوم را به دلیل عدم همراهی مردم با ولی خدا، داغدار شده است.

,

وی با اشاره به اینکه همه مردم در طول تاریخ دشمن اهل بیت(ع) نبودند اما تابع محض هم نبودند، ادامه داد: آنچه انقلاب را تا اینجا آورده است حضور و نقش آفرینی مؤمنان از روی تبعیت محض از ولایت است.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه تبعیت محض از ولایت که از دست برود ایمان واقعی وجود نخواهد داشت، گفت: قبل انقلاب گرفتن جلسات چند نفره برای عزاداری برای امام حسین(ع) ممنوع بود اما امروز می بینیم به برکت نظام اسلامی، جلسات چند ده هزار نفری عزاداری اهل بیت در شهرهای مختلف ایران و هزاران جلسه و هیات در سراسر عالم به تاسی از انقلاب اسلامی ایران برپا می شود.

,

وی با بیان اینکه امروز تمام امید دشمنان نارضایتی عمومی و راه انداختن اعتراضات مردمی است، اظهارداشت: این تحلیل که دشمن فکر می کند از این طریق می تواند به اهداف خود برسد، صددرصد غلط است که نشان آن پای کار بودن مردم است.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم امروز بیشتر از گذشته پای کار انقلاب هستند، گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، نگذاریم ضد انقلاب و دشمن از انقلاب هویت زدایی کند و تنها ظاهری از انقلاب بماند.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با بیان اینکه همه ما باید خود را آماده ظهور حضرت مهدی(عج) کنیم، افزود: امام راحل یک مجسمه قطعی از منتظر واقعی امام زمان(عج) بود، لذا استراتژی امام زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) بوده است.

,

وی با بیان اینکه طبق روایات معصومین،آماده شدن برای حاکمیت جهانی حضرت مهدی(عج) را اگر کسی ادامه دهد اجر او برابر هزار شهید است، گفت: انقلاب اسلامی در حال گسترش است و زمینه برای حکومت حضرت مهدی آماده خواهد شد.

,

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه باید همه آحاد جامعه خود را برای ظهور حضرت حجت(عج) آماده کنیم و نگذاریم ضد انقلاب و دشمن از انقلاب هویت زدایی کنند، گفت: امروز باید دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کرد.

,

حجت الاسلام رحیم آبادی با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود ابتدا بین مردم و ولی امرشان، فاصله می‌اندازد، سپس با جنگ روانی و رسانه ای مردم را نسبت به اعتقادات آنها بدبین می کند، یاداور شد: امروز هزاران اتاق فکر علیه نظام اسلامی که زمینه ظهور را فراهم می کند توسط دشمنان تشکیل شده و کار می کنند.

,

وی با بیان اینکه ترور شخصیت ولایت، برنامه قطعی دشمن است تا بعد آن بین ولایت و مردم فاصله بیندازند، گفت: بصیرت و هوشیاری پیام امام راحل به ما است، لذا باید علاوه برخودمان دیگران را هم به بصیرت برسانیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه