اخبار داغ

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات و نارسایی‌های جامعه نباید ما را از آرمان‌های امام راحل دور کند

مشکلات و نارسایی‌های جامعه نباید ما را از آرمان‌های امام راحل دور کند
حجت الاسلام نیک بین با تاکید بر اینکه مشکلات و نارسایی ها و گرانی های امروز جامعه زیاد است ولی قرار نیست کسی از آرمان های امام خمینی (ره) دوری کند، گفت: ساده زیستی و همراهی با مردم یکی از ویژگی های اصلی امام راحل بود و مسئولان بلندپایه نظام باید این را الگوی خود قرار دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد که در روستای قلعه بالا شهرستان کاشمر برگزار شد، اظهار داشت: خبر ارتحال امام خمینی (ره) مطمئناً اشک بارترین و غمناکترین خبر در دهه 60 بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بزرگترین و عظیم ترین اجتماع جهان در طول تاریخ در تشییع جنازه امام راحل شکل گرفت، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) یک مرد ملکوتی و الهی بود که میلیون ها جوان برای اهدا خون برای امام (ره) در بیمارستان ها صف کشیدند و حتی حاضر بودند قلب خود را برای امام بدهند.

,

نماینده مردم کاشمر با تاکید بر اینکه مردم ندای امام راحل را با صدای بلند لبیک می گفتند و میلیون ها نفر برای تشییع جنازه امام به تهران می آمدند، تصریح کرد: امام خمینی (ره) عاشق سیدالشهداء بود و با اخلاص ویژه ای که داشت گریه برای امام حسین (ع) را با هیچ چیزی عوض نمی کرد.

,

وی با اشاره به اینکه توکل، توسل و اخلاص از مهمترین ویژگی های حضرت امام (ره) بود، اذعان کرد: تکلیف مداری در حوزه فردی، اجتماعی، سیاسی و... از دیگر ویژگی های حضرت امام (ره) بود که امام در مسیر عمل به تکلیف شرعی خود ثابت قدم بودند.

,

نیک بین با بیان اینکه ما امام راحل را معصوم نمی دانیم و امامین انقلاب را حجت شرعی خدا بر روی زمین می دانیم و بین حجت الهی و عصمت الهی تفاوت وجود دارد، عنوان کرد: ولی فقیه، حجت خدا بر ما است و انتصاب مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام راحل بهترین خبر و انتصاب بود.

,

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و نارسایی ها و گرانی های امروز جامعه زیاد است ولی قرار نیست کسی از آرمان های امام خمینی (ره) دوری کند، تشریح کرد: ساده زیستی و همراهی با مردم یکی از ویژگی های اصلی امام راحل بود و مسئولان بلندپایه نظام باید این را الگوی خود قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه