اخبار داغ

گزارشی از خیابان‌های بی نام و نشان؛

اینجا خودی‌ها هم گم می‌شوند!/ سردرگمی در خیابان‌های بی‌هویت

اینجا خودی‌ها هم گم می‌شوند!/ سردرگمی در خیابان‌های بی‌هویت
شهرستان بمپور دارای محله هایی است که هنوز بدون نام و نشان هستند و این مسئله باعث سردرگمی بسیاری از شهروندان در پیدا کردن محلات شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون، بسیاری از شهروندان شهرستان بمپور در زمینه جانمایی و نصب علائم ترافیکی و تابلوهای نامگذاری خیابان ها ابراز گلایه می کنند که این مسئله باعث  سردرگمی آنان در پیدا کردن خیابان ها، کوچه ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

در حقیقت شهرستان بمپور هنوز  دارای محله هایی است که بی نام ونشان هستند و این موضوع مشکلات فراوانی را برای شهروندان ساکن آن محلات به وجود آورده است.

در واقع نامگذاری کوچه ها و معابر یکی از موارد بسیار مهمی بوده که به وسیله آن افراد محل سکونت را پیدا می کنند و داشتن تابلو و اعلانات مکان یابی و آدرس دادن را سرعت می بخشد.

در این راستا وحید پور مردانی، یکی از شهروندان شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: برخی از معابر، خیابان ها و کوچه های این منطقه تابلویی برای آدرس یابی ندارند و یا اسمی بر روی آن معبر نیست که این مسئله سبب بروز مشکلاتی برای همشهریان به ویژه ساکنان محله می شود.

وی افزود: بهتر است در حوزه نامگذاری و ترمیم معابر برخی خیابان ها و نصب تابلو اقداماتی در شهرستان بمپور توسط مسئولین ذیربط انجام بگیرد.

این شهروند بمپوری اضافه کرد: بسیاری از آسفالت های خیابان ها نیاز به ترمیم دارند.

خیابان های بمپور مجهز به علائم ترافیکی و تابلو می شوند

در این راستا سلمان برهانی، فرماندار شهرستان بمپور در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: نصب تابلو، رنگ آمیزی و استاندارد سازی سرعت گاه های سطح شهر به ویژه تقاطع فردوسی توسط شهرداری و پلیس راهور انجام می شود.

وی افزود: شهرداری بمپور نسبت به ترمیم نوارهای حفاری، مرمت و روکش آسفالت معابر به ویژه بلوار اصلی شهر بمپور در اسرع وقت اقدام می کند.

برهانی تصریح کرد: شهرداری های مناطق بمپور، محمدان و قاسم آباد باید نسبت به نام گذاری یکی از خیابان های سطح شهر به نام شهدای روحانی اقدام کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری بمپور به عنوان شهرداری مرکز شهرستان با همکاری راهنمایی رانندگی نسبت به جانمایی و نصب علائم ترافیکی  و تابلوی نام گذاری خیابان ها شهر اقدام می کند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ساماندهی دو بلوار سردار شهید یاسر بهشتی شهر بمپور و به ویژه بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط شهرداری باید انجام و حداکثر تا قبل از پایان امسال مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی روکش آسفالت محور های بمپور - بزمان به طول۱۵ کیلومتر و بمپور به دلگان به طول ۱۰ کیلومتر مضاف بر ۲۵ کیلومتر دیگر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, خیابان های بمپور مجهز به علائم ترافیکی و تابلو می شوند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه