اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان مطرح کرد؛

کشف ۲۷ میلیارد کالای قاچاق در لرستان

کشف ۲۷ میلیارد کالای قاچاق در لرستان
سردار الهی از کشف ۲۷ میلیارد کالای قاچاق در سطح استان لرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سردار یحیی‌الهی اظهارداشت: مبارزه با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی در اولویت ماموریتی فرماندهی انتظامی استان می‌باشد که در همین راستا ماموران کلانتری ۱۲ خرم آباد با درایت به یک دستگاه کامیون که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳۶ دستگاه کولرگازی و ۱۶ دستگاه یخچال قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

,

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، عنوان کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را  بیش از ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

,

وی بیان کرد: در ادامه مبارزه با قاچاق کالا ماموران پلیس آگاهی الیگودرز با اشراف اطلاعاتی از انباری در این شهرستان به مقادیر قابل توجه قند احتکار شده دست یافتند.

,

سردار الهی تصریح کرد: ماموران با هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از انبار مربوطه ۲۷ تن قند احتکار شده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

,

وی با بیان اینکه هدف قاچاقچیان و محتکران کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند و در صورت مواردی مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه