اخبار داغ

نماینده مجلس شورای اسلامی:

تمجید سلبریتی‌ها از فیلم ضداسلامی، دهن کجی به ملت ایران است

تمجید سلبریتی‌ها از فیلم ضداسلامی، دهن کجی به ملت ایران است
نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس ضمن محکومیت فیلم ضدایرانی عنکبوت مقدس، خواستار افشای چهره سلبریتی‌هایی شد که با امکانات جمهوری اسلامی رشد کرده‌ و اکنون به ارزش‌های ملت دهن کجی می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین محمدصالحی در گفتگو با صاحب نیوز فیلم ضداسلامی عنکبوت مقدس که با وجود نواقص متعدد فنی به دلایل سیاسی و به جهت داشتن محتوای ضداسلامی برنده جایزه بین المللی جشنواره فیلم کن شد، را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در یازدهمین مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امام رضا -علیه السلام- و ارزش‌ها و مقدسات اسلامی خطوط قرمز کشور و ملت ایران هست و هرگونه تخطی از این خطوط قرمز باید با برخورد سخت مواجه شود.

,

وی ضمن توجه دادن دغدغه مندان دینی به اهمیت هنر و تأکید بر لزوم بهره بردن از این ابزار برای نشان دادن زیبایی‌های دین مبین اسلام، استفاده از ابزار هنر برای القای مطالب شیطانی را امری ناپسند دانست و خواستار برخورد اهالی سینما با آن شد.

,

این عضو کمیسیون شوراهای مجلس حمایت عده‌ای از سلبریتی‌ها از این فیلم ضداسلامی را نشان دهنده بی اهمیت بودن ارزش های دینی و اسلامی و همچنین بی اهمیت بودن خطوط قرمز مردم برای این عده دانست و خواستار افشای چهره این افراد شد.

,

محمدصالحی گفت: نباید شرایط به شکلی فراهم باشد که عده‌ای با امکانات جمهوری اسلامی بالا بروند و بزرگ شوند و بعد به تخریب اسلام و کشور اقدام کنند

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه