اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان سمنان خبر داد؛

نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد/ آغاز به‌کار ۵ پروژه نیمه تمام فرهنگی و هنری

نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد/ آغاز به‌کار ۵ پروژه نیمه تمام فرهنگی و هنری
فرشید فلاح گفت: آیین تکریم عالم حی حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد فردا پنجشنبه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست خبری صبح امروز در بین اصحاب رسانه به تشریح برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان سمنان پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرشید فلاح در این نشست با بیان اینکه حضور وزیر به منظور شرکت در چندین برنامه علی الخصوص نکوداشت آیت الله شاهچراغی انجام خواهد گرفت، عنوان کرد: قدر شناسی و تکریم از علمای حی نیاز به یک فرهنگ سازی دارد و فرهنگ ارشاد استان سمنان اهتمام جدی بر نکوداشت علما و مفاخر استان را به صورت متناوب در دستور کار خود خواهد داشت.

,

وی در ادامه اذعان کرد: توجه به مناطق کم برخوردار از تدابیر دولت سیزدهم است و از این رو ۵ پروژه نیمه تمام فرهنگی و هنری در مناطق ایوانکی، آرادان ، بیارجمند، شهمیرزاد و کلاته با اعتبار بالغ بر ۷۶ میلیارد تومان راه اندازی خواهند شد.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: برخی از این پروژه ها سالهای پیش کلنگ زنی شده، اما متاسفانه ناتمام رها شده و در این سالها پیشرفت چندانی نداشته است و مجدد راه اندازی آنها مد نظر قرار گرفته و اعتباری در حدود ۱۵ میلیارد تومان برای هرکدام از آنها لحاظ شده است.

,

بنا به گفته وی دو پروژه  دیگر دیباج با اعتباری حدود ۶ میلیارد تومان و پروژه تالار مرکزی سمنان با اعتباری حدود ۳۶۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد و البته تلاش می شود پروژه دیباج به طور کامل و در سال جاری افتتاح و فاز اول تالار مرکزی در سال جاری  شود.

,

این مقام مسئول دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد  را بازدید از نمایشگاه سفال در سمنان و حضور در بین فعالان و فرهیختگان دامغانی و فعالان جبهه فرهنگی انقلابی در این شهرستان دانست.

,

بنا به گفته فلاح پنجمین دوسالانه کتاب استانی با تقدیر از۱۷ اثر برگزیده  نویسندگان برتر استانی در شاهرود با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد انجام خواهد پذیرفت.

,

وی حسن ختام برنامه های سفر یکروزه وزیر فرهنگ و ارشاد را  حضور در اختتایه نهمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی با نام مستعار “آهوان”  دانست و اضافه کرد: ۴۵ هزار محتوا به این جشنواره ارسال شده  و از برگزیدگان تجلیل بعمل خواهد آمد.

,

بنا به گفته فلاح  این جشنواره ساعت ۲۱ در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار خواهد شد و در آن از ۱۷ اثر در بخش حرفه ای و در بخش عمومی از ۳۰ اثر تجلیل خواهد شد.

,

لازم بذکر است آیین نکو داشت حجت الاسلام شاهچراغی با حمایت نماینده ولی فقیه “حجت الاسلام مطیعی” و پشتیبانی اداره فرهنگ و ارشاد استان سمنان فردا پنجشنبه در سالن هلال احمر استان سمنان برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه