اخبار داغ

امین پور در رشت مطرح کرد

گیلان آمار خوبی در بخش فرزندآوری ندارد/ تمهیدات ویژه برای تسهیل و ارزان سازی ازدواج جوانان

گیلان آمار خوبی در بخش فرزندآوری ندارد/ تمهیدات ویژه برای تسهیل و ارزان سازی ازدواج جوانان
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر تمهیدات ویژه برای تسهیل و ارزان سازی ازدواج جوانان، گفت: باید بسترهای ازدواج آسان در استان‌ها بویژه گیلان فراهم شود و برای تحقق این امر می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، “وحید یامین پور” در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سالن الغدیر استانداری گیلان، اظهار کرد: نگاه دولت سیزدهم به جوانان ویژه و هدفمند است و با جدیت مسائل جوانان را دنبال می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی، ,

وی با بیان اینکه توجه به جوانان یکی از مسائل مهم وزارت ورزش و جوانان است، افزود: این وزارتخانه خودش را موظف بر پیگیری امور جوانان می‌داند و در این راستا مصمم است.

,

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اولویت قرار دادن مسئله جوانان در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: نگاه به امور و مسائل جوانان باید در همه دستگاه‌ها و نهادها مورد توجه باشد.

,

یامین پور با بیان اینکه در دو ماه اول امسال حدود چهارصد میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در استان گیلان پرداخت شده است، اظهار داشت: وضعیت استان گیلان در پرداخت تسهیلات ازدواج از متوسط کشور بهتر است و این امر نشان می دهد ستاد ساماندهی امور جوانان و استاندار محترم گیلان با جدیت پیگیر این موضوع هستند.

,

وی با بیان اینکه گیلان آمار خوبی در بخش ازدواج و فرزندآوری ندارد، گفت: آمار پیری جمعیت گیلان از سرانه کشوری بالاتر است و این آمارها شایسته استان برخورداری چون گیلان نیست.

,

یامین پور با تاکید بر تمهیدات ویژه برای تسهیل و ارزان سازی ازدواج جوانان، بیان کرد: باید بسترهای ازدواج آسان در استان‌ها بویژه گیلان فراهم شود و برای تحقق این امر می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار بیایند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه