اخبار داغ

گزارشی از استعداد هایی که هدر می رود؛

کمبود فضای ورزشی در نقطه صفر مرزی

کمبود فضای ورزشی در نقطه صفر مرزی
اهالی مرزنشین بخش بم پشت سراوان از کمبود زیرساخت ها و امکانات ورزشی در این منطقه ابراز گلایه دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهامون؛ بخش بم پشت با جمعیتی بالغ بر 28 هزار نفر و 121 پارچه روستا در نقطه مرزی سراوان قرار گرفته که این بخش با توجه به مشکلات عدیده ای که دارد هر از چندگاهی خبرساز می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


از کمبود آب گرفته تا خاکی بودن جاده و نبود اینترنت در این منطقه که ساکنین این خطه از کشور را کلافه کرده اما هر از چندگاهی با وعده های مسئولین که در بازدید از این منطقه دارند، کورسوی امیدی در چهره آنان نمایان می شود ولی پس از گذر زمان و عدم تحقق قول های متولیان امر ناامیدی در چشمان مردم بم پشت خودنمایی می کند.

این بار نیز اهالی بخش بم پشت از کمبود امکانات ورزشی در این برهه از زمان که دشمن از هر سمت و سویی برای به انحراف کشیدن جوانان این مرز و بوم برای ناکارآمد نشان دادن دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمین کرده باعث رنج آنها شده و زبان به گلایه گشودند.

گلایه مرزنشینان از کمبود امکانات ورزشی 

به گفته درازهی یکی از ساکنین بخش بم پشت سراوان این منطقه با جمعیت 28 هزار نفر تنها یک سالن ورزشی سرپوشیده و یک زمین چمن مصنوعی دارد.

وی افزود: مدتهاست زیرساخت چمن مصنوعی در روستاهای آسکاندشت و بات کوچک مهیا شده اما همچنان چشم انتظار قول های مسئولین برای نصب چمن مصنوعی هستیم.

این ساکن بخش بم پشت ادامه داد: این بخش در منطقه مرزی قرار دارد و از سوی دیگر بیکاری را در جامعه شاهد هستیم لذا می طلبد امکانات و زیرساخت های ورزشی برای کشف شکوفایی استعداد های اهالی این منطقه و برای پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی مهیا شود.

تجهیز 6 خانه ورزش روستایی در بم پشت

در همین راستا محمد رضا گمشاذزایی رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان به خبرنگار ما گفت: در بخش بم پشت 6 خانه ورزش روستایی را مجهز به وسایل ورزشی کرده ایم.

وی افزود: همچنین یک سالن ورزشی سرپوشیده و یک باب زمین چمن مصنوعی در شهر سیرکان وجود دارد که مردم این منطقه می توانند از آن استفاده کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: زیرسازی نصب چمن مصنوعی در دو روستای دیگر نیز آماده شده که تمامی این موارد دستاوردهای انقلاب در این منطقه مرزی است در حالی که تعداد ورزشکاران سازمان یافته و بیمه شده بخش بم پشت کمتر از 300 نفر است.

گمشادزایی با بیان اینکه قرار نیست در هر روستا یک سالن ورزشی احداث شود، خاطر نشان کرد: علاوه بر موارد ذکر شده یک سالن ورزشی سرپوشیده شده تحت مدیریت آموزش و پرورش نیز در این منطقه وجود دارد که از امکانات موجود باید بهره کافی را برد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, گلایه مرزنشینان از کمبود امکانات ورزشی ,
,
,
,
,
,
,
,
, تجهیز 6 خانه ورزش روستایی در بم پشت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه