اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

احداث شهرک گلخانه ای شهید بروجردی برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می کند

احداث شهرک گلخانه ای شهید بروجردی برای ۵۰۰ نفر شغل ایجاد می کند
گودرزی گفت: احداث شهرک گلخانه ای شهید بروجردی برای 500 نفر اشتغال به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سفیرافلاک، عباس گودرزی ظهر امروز در جلسه احداث شهرک های گلخانه ای شهید بروجردی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی شهرک گلخانه ای شهید بروجرد برای ۵۰۰ نفر از جویندگان کار، شغل ایجاد می کند که ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اولویت های شهرستان محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: عدم نظارت کافی در بسیاری از پروژه های نیمه تمام سبب شده تا امروز شاهد پروژه های ناتمامی باشیم و لازم است که نظارتها استمرار یابد تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

,

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار ایجاد می شود که علاوه بر تولید، اشتغالزایی را به دنبال دارد.

,

در ادامه مجید منعمی افزود: به منظور توسعه زیر ساخت هایی که منجر به اشتغال پایدار و بهره وری می شود، احداث این شهرک گلخانه ای در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اینکه یکی از زیرساخت های این شهرستان، آب و هوا و خاک حاصلخیز است، می تواند اتفاق خوبی را به همراه داشته باشد.

,

فرماندار بروجرد گفت: از مهمترین دستاوردهای احداث این شهرک ها، اشتغال است و تلاش می شود از ظرفیت منطقه ای به بهترین شکل استفاده گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه