اخبار داغ

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

دفاع مقدس فرهنگ غنی و سرشار از حماسه ها و موفقیت ها است/ بازدید ۲۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از موزه دفاع مقدس استان مرکزی

دفاع مقدس فرهنگ غنی و سرشار از حماسه ها و موفقیت ها است/ بازدید  ۲۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از موزه دفاع مقدس استان مرکزی
کریمی گفت: تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مناسبت های مختلف بازدید کردند و رویکرد بازدید از موزه جهاد تبیین است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با موضوع گرامیداشت روز پنجم مرداد اراک اظهار کرد: با توجه به اهمیت جهاد تبیین و رسالت هایی که در راستای نشر ارزش های دفاع مقدس و جلوگیری از تحریف و فراموشی آنها داریم بسیاری از فعالیت های ستاد کنگره شهدای استان مرکزی مصداق جهاد تبیین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: رویکرد فعالیت های کنگره شهدای استان از ابتدا تبیینی ، ترویجی و تبلیغی بوده و خوشبختانه با پای کار آوردن ظرفیت های مردمی و هم افزایی به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم.

,

 کریمی با بیان اینکه دفاع مقدس فرهنگ غنی و سرشار از حماسه ها و موفقیت ها است ، گفت: باید هنر این را داشته باشیم که از فرهنگ غنی دفاع مقدی در راستای پیشبرد اهداف انقلاب بهره گیری کنیم.

,

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز پنجم مرداد اراک بیان کرد: در راستای تبیین و گرامیداشت حماسه های روز پنجم مرداد ماه اراک کارگروه تخصصی پنجم مرداد ذیل ستاد کنگره شهدای استان مرکزی راه اندازی شد و امیدواریم برکات خوبی در راستای تبیین سه حماسه مهم سالروز عملیات های مرصاد و رمضان و سالروز بمباران شهر اراک برای نسل جوان و نوجوان به همراه داشته باشد.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی برای گرامیداشت پنجم اراک یک ضرورت مهم است و همانگونه که در کنگره شهدای استان ظرفیتهای مردم پای کارآمد امروز برای پنجم مرداد که خود مردم افتخارات را به ماندگار گذاشتند باید پای کار آوردن مشارکت مردمی مد نظر باشد.

,

وی ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه هایی که در راستای گرامیداشت پنجم مرداد اراک در دستور کار قرار گرفته اجرای طرح شهید مجید ایزد پناه است که تمرکز این طرح بازدید از مراکز و کارخانجات صنعتی و موزه دفاع مقدس استان قرار می گیرد.

,

 کریمی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برکات کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه زیرساختی راه اندازی و پیشرفت قابل توجه مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان است که امروز به پاتوق فرهنگی اقشار مختلف مردم تبدیل شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم در مناسبت های مختلف بازدید کردند و رویکرد بازدید از موزه جهاد تبیین است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه