اخبار داغ

ختم بزن دروی رژِیم صهیونیستی با هلاکت فرمانده جوخه ترور موساد؛

اقتدار جمهوری اسلامی در میدان، آینه تمام نمای امنیت منطقه است/ عقب‌نشینی کشور‌های پوشالی در پی‌ تثبیت مؤلفه‌های قدرت ایران

اقتدار جمهوری اسلامی در میدان، آینه تمام نمای امنیت منطقه است/ عقب‌نشینی کشور‌های پوشالی در پی‌ تثبیت مؤلفه‌های قدرت ایران
پس از لغو توقیف نفتکش کشورمان توسط یونان و به هلاکت رسیدن فرمانده جوخه ترور موساد باری دیگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران در میدان نبرد با استکبار امنیت منطقه را تثبیت کرد و موجب عقب نشینی کشور‌های پوشالی از مواضع از پیش تعیین شده‌اشان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ پیرو اخبار منعکس شده از رسانه های مختلف مبنی بر هدف قرار گرفتن یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی در عملیات پهپادی در عراق، هک سامانه های بورسی رژیم صهیونیستی و رفع توقیف نفتکش ایرانی توسط یونان مواضع این رژیم غاصب و فشار حداکثری آمریکا به انحطاط کشیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

هژمونی جمهوری اسلامی ایران در منطقه نظم و امنیت را حاکم کرد، چرا که نقشه‌های بر باد رفته رژیم صهیونیستی در خاک ایران اکنون در مقر‌ها و هسته‌های امنیتی خودشان پاسخ داده می‌شود و همین امر موجب افزایش مولفه های قدرت جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان دشه است.

,

, ,

افزایش مولفه های قدرت ایران سبب عقب نشینی دولت یونان از اقدام خود شد

, افزایش مولفه های قدرت ایران سبب عقب نشینی دولت یونان از اقدام خود شد, افزایش مولفه های قدرت ایران سبب عقب نشینی دولت یونان از اقدام خود شد,

در این رابطه بهروز محبی، نماینده مردم سبزوار در مجلس و عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و یونان در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تصمیم امروز دولت یونان در خصوص عقب نشینی از توقیف نفت کش ایرانی اظهارداشت: این عقب نشینی نشان از افزایش قدرت جمهوری اسلامی ایران دارد و هرچه مولفه های قدرت ما بیشتر شود گفت‌و‌گو با دنیا راحت تر خواهد بود.

,

وی با بیان اینکه امروز مناسبات بین دولت ها مبتنی بر قدرت تعریف می شود افزود: قطعا این مولفه های قدرت یک کشور هستند که تعیین تکلیف میکنند نوع مواجهه سایر کشور ها را با آن کشور چگونه باشد.

,

محبی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید قدرت نظامی و عمق استراتژیک خود را افزایش دهد تاکید کرد: در حل مسائلی که دیگر کشور ها برای جمهوری اسلامی ایجاد میکنند بر اساس همین مولفه ها تصمیم گیری خواهد شد.

,

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی مسئله توقیف کشتی های یونانی که در مقابل اقدام نادرست دولت یونان صورت گرفت را نشان از قدرت بالای جمهوری اسلامی در منطقه دانست و عنوان کرد: عقب نشینی دولت یونان نشان داد که دنیا امروز زبان زور می فهمد و مناسبات بین المللی مبتنی بر قدرت کشور ها تعیین می شود.

,

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و هر کشوری که می خواهد مستقل باشد باید بر توان خود در عرصه های مختلف بیافزاید.

,

محبی تاکید کرد: امروز ملت بزرگ ما در سایه ولایت مطلقه فقیه به این درجه رسیده که در برابر قوی ترین قدرت های جهانی که می خواهند حق اورا تضییع کنند با اقتدار بایستد.

,

, ,

نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت   

, نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت   , نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت   ,

در ادامه رجبعلی بازیاد، کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با صبح توس، پیرامون حمله پهپادی به فرمانده چوخه ترور موساد در عراق اظهار داشت: پیرو اخبار منعکس شده از رسانه های مختلف مبنی بر هدف قرار گرفتن یک تیم از سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی در عملیات پهپادی در عراق و همچنین هک سامانه های بورسی اسرائیل در خصوص این اخبار و اتفاقات مشابه می توان گفت سیاست جمهوری اسلامی که در حوزه های مختلف به صورت متفاوت اعمال می شود و در حوزه سیاسی بر اساس سیاست های کلی نظام و نرمش قهرمانانه و در موضع اقتصادی اقتصاد مقاومتی است دارای اهمیت فراوان خواهد بود.

, صبح توس,

وی با بیان اینکه در حوزه دفاعی نیز سیاست جمهوری اسلامی موضع نظامی، دفاع نامتقارن در چنین مواردی بوده افزود: ایران اسلامی و جبهه مقاومت در این حوزه سیاست های ترکیبی در پیش گرفته است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: جبهه مقاومت هم در موارد دفاع نامتقارن طبق روال گذشته پاسخ دشمن را خواهد داد و هم اقدام دشمن را نیز به صورت متقابل یا شدیدتر پاسخ مستقیم می‌دهد.

,

وی افزود: در اقدامات نامتقارن در برابر دشمن اقداماتی در منطقه صورت می گیرد و در این راستا انصارالله پاسخ نامتقارن به رژیم صهیونیستی در یمن است و حشدالشعبی جواب نامتقارن در عراق محسوب می شود.

,

, ,

رژیم صهیونیستی از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است

, رژیم صهیونیستی از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است, رژیم صهیونیستی از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است,

وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر قدس می داند از غرب و شرق در محاصره جبهه مقاومت است افزود: در غرب رژیم صهیونیستی جنبش حماس فعال است و در شمال حزب الله لبنان است و در کرانه باختری نیز اینچنین است.

,

بازیاد تصریح کرد: در خود این رژیم غاصب نیز فلسطینی ها در سرزمین های 1948 ساکن هستند اقداماتی در محدوده داخلی رخ می دهد نمونه های برخورد نامتقارن است که جمهوری اسلامی تحت عنوان جریان مقاومت در حوزه مرزهای اسرائیل اشغالگر و خارج از آن انجام می دهد.

,

موضع ایران در مورد اسرائیل غاصب ترکیبی از پاسخ های متقارن و نامتقارن است

, موضع ایران در مورد اسرائیل غاصب ترکیبی از پاسخ های متقارن و نامتقارن است, موضع ایران در مورد اسرائیل غاصب ترکیبی از پاسخ های متقارن و نامتقارن است,

وی افزود: ایران اسلامی اقتدار خودش را در حوزه های مختلف نشان می دهد و در آینده نیز این سیاست را پیگیری می کند و قطعا موضع ایران در مورد اسرائیل غاصب ترکیبی از پاسخ های متقارن و نامتقارن است.

,

این کارشناس مسائل سیاسی ضمن تأکید بر این مطلب که خنثی سازی تحریم ها یعنی خنثی‌سازی مذاکرات هسته ای ادامه داد: دشمن قصد داشت با مذاکره اقتصاد کشور را بر این مبنا معطل سازیم و گره بزنیم به نتیجه مذاکرات بی نتیجه اما امروز خنثی سازی تحریم ها در دستور کار دولت قرار دارد و نقشه فشارهای حداکثری دشمن حاصلی نخواهد داشت.

,

در همین رابطه سرهنگ پاسدار ابراهیم بیدل فرمانده ناحیه سپاه تربت‌جام در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه اقدامات اخیر دشمنان جمهوری اسلامی در به شهادت رساندن سپاهیان اسلام نه از سر اقتدار نمی‌باشد بلکه به علت دستپاچگی و آشفتگی آنها است اظهار کرد: دشمنان کور دل جمهوری اسلامی ایران و در رأس آنها جبهه استکبار شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب باید بدانند دوران بزن و در رو تمام شده است و اگر یکی بزنند، ده تا خواهند خورد.

,

وی با اشاره به هلاکت رسیدن افسر جوخه ترور موساد در اربیل عراق بیان داشت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند انتقام جمهوری اسلامی قاطع، کوبنده و بازدارنده است؛ استکبار جهانی و اسرائیل غاصب باید بدانند در واکنش به اقداماتشان طوری انتقام گرفتیم و خواهیم گرفت که از ترس به خود بلرزند و پیامی باشد برای دشمنان جمهوری اسلامی که صدایش گوششان را کر خواهد کرد، استکبار جهانی باید بدانند وعده انتقام جمهوری اسلامی ایران قطعی است.

,

فرمانده ناحیه سپاه تربت‌جام اظهار داشت: استکبار جهانی در میدان مبارزه در مقابل جمهوری اسلامی ایران  ناتوان است و با اقدامات بزدلانه در کشور به دنبال این است تا با به ترور و به شهادت رساندن سپاهیان اسلام ، سلطه خود را بر منطقه گسترش دهند؛ اما غافل از این موضوع است که سپاهیان اسلام و سربازان ولایت در آمادگی و هوشیاری کامل قرار دارند و اگر دشمن یکی بزنند؛ ده تا خواهند خورد.

,

بیدل در پایان اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی باید بدانند هر اقدامی از سوی آنها بی پاسخ نخواهد ماند و با اقدام قاطع جمهوری اسلامی ایران مواجه خواهد شد؛ ما دشمنان را به حال خود رها نمی کنیم و همواره به دنبال آنها هستیم، حساب ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه