اخبار داغ

وزیر امور اقتصادی و دارایی در اردبیل:

اولویت امروز دولت تبدیل پروژه های نیمه تمام و زخمی به اشتغال و ثروت است

اولویت امروز دولت تبدیل پروژه های نیمه تمام و زخمی به اشتغال و ثروت است
وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام و زخمی در کشور وجود دارد که هیچ کدام از آنها تاکنون باعث تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای مردم نشده است، گفت: دولت سیزدهم تلاش می‌کند با احصا و شناسایی پروژه‌های اولویت دار آنها را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما ، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیران استانی ادارات تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل به طرح ها و پروژه های اساسی استان اردبیل اشاره کرد و گفت: پروژه‌های کلیدی مانند راه آهن میانه- اردبیل که نقش راهبردی و پیشران دارد، باید در مهلت مقرر  به بهره برداری برسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما, سبلان ما,

وی به سفر رئیس جمهوری به استان اردبیل اشاره کرد و گفت: بسیاری از موانع و گره‌ها با دستور رئیس جمهورگشوده شده است، نگاه و رویکرد دولت سیزدهم توجه به استان‌هایی است که بنا به دلایلی از سهم کمتری از منابع کشور برخوردار هستند 

,

خاندوزی با بیان اینکه توسعه عدالت در همه زمینه‌ها یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است، گفت: استان اردبیل با دارا بودن ۱.۶ دهم درصد جمعیت کشور، کمتر از شش دهم درصد  جذب منابع بانکی دارد و با توجه به اینکه میزان درآمد سرانه استان پایین است باید حمایت‌های ویژه ای از این استان انجام شود.

,

وی خاطرنشان کرد: هزاران پروژه عمرانی نیمه تمام و زخمی در کشور وجود دارد که هیچ کدام از آنها تاکنون باعث تولید ثروت و ایجاد اشتغال برای مردم نشده است اما دولت سیزدهم تلاش می‌کند با احصا و شناسایی پروژه‌های اولویت دار آنها را در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برساند.

,

پیشرفت اقتصادی، اولویت اصلی در استان اردبیل است

, پیشرفت اقتصادی، اولویت اصلی در استان اردبیل است, پیشرفت اقتصادی، اولویت اصلی در استان اردبیل است,

 سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل در شورای هماهنگی ادارات تابع وزارت اقتصاد که با حضور دکتر سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در اردبیل برگزار شد، گفت: پیشرفت اقتصادی، اولویت اصلی در استان اردبیل است و در مسیر تحقق این مهم، متمرکز بر تقویت زیرساخت‌ها هستیم.

,

وی گفت: استان اردبیل در حوزه‌های مختلف از جمله کشاورزی و گردشگری پتانسیل‌های بسیار مناسبی دارد ولی متاسفانه متناسب با این پتانسیل‌ها اقدامات لازم صورت نگرفته و شاخص‌های استان اردبیل به نسبت سایر استان‌ها پایین است که با توجه به رویکرد و تفکر دولت مردمی و انقلابی، نیازمند توجه دولت باید به پتانسیل‌های بالقوه استان هستیم.  

,

عاملی با بیان اینکه  سال‌هاست برای خرید و نصب سامانه ایکس‌ری کامیونی گمرک بیله‌سوار اقدامی نشده است گفت: استان اردبیل ۳۸۶ کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد و از گمرک مرزی بیله‌سوار روزانه حدودا ۴۰۰ خودروی سنگین تردد دارد که نبود دستگاه ایکس‌ری کامیونی در این گمرک، مشکلات متعددی را ایجاد کرده است.

,

 وی خاطرنشان کرد: تجهیز گمرک مرزی بیله‌سوار به دستگاه ایکس‌ری بسیار دارای اهمیت بوده و سال‌ها است برای خرید و نصب سامانه ایکس‌ری کامیونی گمرک بیله‌سوار اقدامی نشده که مصمم هستیم با کمک دولت، این زیرساخت مهم فراهم و نصب شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه