اخبار داغ

کارشناسان سیاسی مطرح کردند:

هیمنه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/ پاسخ دندان شکن جریان مقاومت به رژیم صهیونیستی قابل تقدیر است

هیمنه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است/ پاسخ دندان شکن جریان مقاومت به رژیم صهیونیستی قابل تقدیر است
در معادلات میدانی در مقابل جریان صهیونیستی باید توازن نظامی و توازن وحشت حفظ شود و در غیر اینصورت آنها اقدامات تروریستی خود را گسترش می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ هیمنه پوشالی اسرائیل و آمریکا در حال فروپاشی است و ما هر روز شاهد افول بیشتر قدرت آنها در دنیا هستیم و زمزمه های نابودی آنها به گوش می رسد و در مقابل آنها حتی توان برابری و پاسخگویی را هم ندارند و از این حیث ناتوان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

محمد کاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت در خصوص لغو توقیف نفت ایران توسط دادگاه یونان گفت: کشور ما با یونان روابط حسنه ای دارد و تحت فشار آمریکا مجبور به توقیف نفتکش ایران شده بود و در مقابل کشور ما پاسخ دندان شکنی را به شرارت آمریکایی ها داد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه اذعان کرد: در گذشته نیز در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز جنگ کشتی ها را داشتیم و همواره کشور ما پیروز میدان بوده چون قدرت مقابل به مثل دارد.

,

وی همچنین خاطر نشان کرد: دادگاه یونان رای به برگشت کشتی داده و اگر آنها به این کار مبادرت ورزند و کشتی را سالم برگرداند کشور ما نیز تصمیم عادلانه ای خواهد گرفت.

,

وی همچنین در خصوص هلاکت یکی از رهبران موساد نیز ابراز کرد: این اقدام به نوعی تنبیه سرویس های جاسوسی موساد بوده است که توسط فعالین و مبارزین عراقی اتفاق افتاده است.

,

بنا به گفته انبار لویی چندی پیش در پارلمان عراق قانونی تصویب شد که هیچ حزبی در عراق حق عادی سازی روابط با اسرائیل را ندارد و یک قانون همه جانبه به اتفاق آرا تصویب شد.

,

انبار لویی همچنین ابراز کرد: این افراد در عراق مراودات اقتصادی و فعالیت های جاسوسی داشتند  و این واکنش فعالین و گروههای مبارز عراقی نسبت به این حضور بوده است.

,

باید در برابر رژیم صهیونیستی توازن وحشت صورت گیرد

,

محمد حسن موسوی کارشناس سیاسی  نیز در رابطه با اقدامات اخیر در مورد رژیم صهیونیستی عنوان کرد: در معادلات میدانی در مقابل جریان صهیونیستی باید توازن نظامی و توازن وحشت حفظ شود و در غیر اینصورت آنها اقدامات تروریستی خود را گسترش می دهند.

,

موسوی با بیان اینکه صهیونیست ها به دنبال محدود کردن ایران اسلامی هستند، افزود: رژیم صهیونیستی در طرحی تحت عنوان ابراهیم با همکاری برخی کشور های عربی به دنبال محدود کردن قدرت ایران اسلامی است و باید در قبال اقدامات آنها جریان مقاومت مقابله کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه