اخبار داغ

سید حسن نصرالله:

ورود کشتی اسرائیلی به منطقه مورد مناقشه، تجاوز به لبنان است

ورود کشتی اسرائیلی به منطقه مورد مناقشه، تجاوز به لبنان است
دبیر کل حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی کرد و گفت که رژیم موقت صهیونیستی به زودی استخراج گاز را از منطقه مورد منازعه آغاز خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله شامگاه امروز پنجشنبه درباره آخرین تحولات لبنان و منطقه سخنرانی کرد.

نصرالله در آغاز سخنرانی با بیان اینکه امشب درباره آخرین تحولات مربوط به گاز و نفت و ترسیم مرزهای دریایی صحبت خواهد کرد، تصریح کرد، پس از ورود کشتی یونانی به میدان «کاریش»، لبنان در برابر یک مرحله جدید قرار دارد.

وی با بیان اینکه مأموریت این کشتی، حفاری نیست، بلکه این کشتی برای استخراج و تولید وارد کاریش شده است، خاطر نشان کرد، این کشتی در نزدیکی میدان کاریش، مستقر شده است؛ یعنی منطقه مورد مناقشه بین لبنان و رژیم غاصب.

دبیر کل حزب الله با اشاره به اینکه دشمن اسرائیلی به لبنانیها و جهان می‌گوید که به زودی، استخراج گاز را آغاز خواهد کرد، گفت: «ما در برابر یک تحول و مرحله جدید قرار داریم؛ آنچه در روزهای گذشته رخ داد، تجاوز به لبنان، تحریک، تعدی و قرار دادن لبنان در یک موضع دشوار است که باید به صورت نهایی و واضح، انتخاب خود را انجام دهد.

در حال تکمیل...

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه