اخبار داغ

از توقیف نفتکش در برابر نفتکش تا سیلی سخت و محکم به تروریست‌ها؛

تکه‌های مهم پازل اقتدار ایران در پایان دوران بزن در رو

تکه‌های مهم پازل اقتدار ایران در پایان دوران بزن در رو
ایران نه‌تنها در عرصه دریایی بلکه در عرصه‌های مختلف نشان داده است که با مطرح شدن منافع و عزت ملی هیچ‌گونه تردیدی در راستای اقدام محکم و قاطع با متجاوزان باقی نمی‌ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در روزهای اخیر شاهد این بودیم که دولت یونان برخلاف قوانین بین‌اللملی اقدام به توقیف کشتی نفتکش ایران در یونان کرد که با پاسخ قاطع ایران روبرو شد و دلاورمردان سپاه در مقابل این دزدی نفتی یونان، اقدام به توقیف دو کشتی یونانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

مقابله به مثل ایران اسلامی با این دزدی نفتی سبب شد تا یونانی ها مجبور به لغو توقیف کشتی ایرانی شوند.

,

هم چنین شب گذشته نیز خبرنگار المیادین از کشته شدن فردی بنام ایلاک رون، فرمانده بخش ترور موساد در جریان حمله‌ پهپادی شب گذشته در شمال عراق در اربیل رخ داد.

,

صابرین نیوز نیز به نقل از یک منبع آگاه اعلام کرد که هدف حمله پهپادی شب گذشته ترور برخی مقامات تروریستی آمریکایی و رژیم موقت صهیونیستی بود.

,

هم چنین برخی منابع خبری از حمله سایبری شدید به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند.

,

بر اساس این گزارش یک تیم عراقی، حمله سایبری شدیدی علیه زیرساخت‌های رژیم اسرائیل انجام داده و سامانه معاملاتی بورس تل‌آویو هک و از دسترس خارج شده است همچنین گزارش‌ها حاکی از سقوط سهام شرکت‌های اسرائیلی در بورس تل‌آویو است.

,

دوران بزن در رو تمام شده است

, دوران بزن در رو تمام شده است, دوران بزن در رو تمام شده است,

امام جمعه چهاربرج در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه توقیف نفت کش‌های یونان؛ باردیگر اثبات اقتدار دریایی ایران بود، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اخیراً در واکنش به دزدی دریایی یونان و آمریکا در ارتباط با توقیف نفتکش ایرانی بار دیگر اقتدار دریایی خود را اثبات کرد و ۲ نفتکش یونان را توقیف کرد.

,

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی گفت: ایران نه‌تنها در عرصه دریایی بلکه در عرصه‌های مختلف نشان داده است که با مطرح شدن منافع و عزت ملی هیچ‌گونه تردیدی در راستای اقدام محکم و قاطع با متجاوزان باقی نمی‌ماند والبته به حقوق همه کشورها در عرصه دریانوردی و کشتیرانی بین‌المللی احترام می‌گذارد اما زمانی که منافعش توسط دیگران به خطر بیفتد اقدامات متقضی و تنبیهی را نیز بکار خواهد گرفت.

,

وی به پیام های اقدام قاطع سپاه پاسداران اشاره و تصریح کرد: ایران در دفاع از منافع ملی خود، مماشات نخواهد کرد و برای تأمین منافع خود دست بسته نیست و به اقدامات خصمانه غرب با قاطعیت پاسخ خواهد داد.

,

جلالی افزود: اگر غربی‌ها بخواهند با دزدی دریایی هر وقت اراده کردند نفتکش‌های ایرانی را به بهانه تحریم‌ها توقیف کنند، باید این مسئله را نیز در نظر بگیرند که دوران بزن در رو تمام شده است و اگر در محاسبات خود اشتباه کنند، ایران هم ابزارهایی در اختیار دارد که می‌تواند دشمنان را تنبیه کند.

,

امام جمعه چهاربرج با بیان اینکه طبق کنوانسیون های بین المللی ایران حق دارد در صورتی که منافع ملی خود را در مخاطره ببیند، اقدامات مشابهی را انجام دهد، گفت: ایران برای دفاع از منافع ملی خود، در مسیر احقاق حقوق ملت اقدام خواهد کرد تا دشمنان بدانند که این مسیر ، راه قطعی ایران ، در حال و آینده است.

,

جلالی گفت: ایران انقلابی دیرزمانی است که بر اساس دکترین‌های نظامی خود بر اهمیت گسترش نیروی دریایی برای تأمین منافع ملی‌اش تاکید دارد و رویارویی‌های اخیر بر درستی راهبردهای ابلاغی فرماندهی کل نیروهای مسلح ایران صحه گذاشت.

,

ایران در دفاع از منافع ملی خود، مماشات نخواهد کرد

, ایران در دفاع از منافع ملی خود، مماشات نخواهد کرد, ایران در دفاع از منافع ملی خود، مماشات نخواهد کرد,

کارشناس ارشد مسائل سیاسی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه دوران بزن در رو تمام شده است، اظهار کرد: دشمنان این را بدانند که اگر کوچکترین اقدامی علیه ایران اسلامی داشته باشند، با پاسخی دندان شکن و پشیمان کننده روبرو خواهند شد.

,

نیما سعیدی اقدم با اشاره به اینکه پاسخ های ایران به اقدامات دشمنان علیه کشورمان، افزود: در روزهای اخیر شاهد بودیم یونان تحت فشار آمریکا اقدام به توقیف نفتکش ایران کرد که با پاسخ قاطع ایران و توقیف دو نفتکش یونانی روبرو شد و آنها مجبور به عقب نشینی و لغو حکم توقیف کشتی ایران شدند.

,

وی به هلاکت یکی از رهبران موساد نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام به نوعی تنبیه سرویس های جاسوسی موساد بوده است.

,

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی و مقابله به مثل ایران اسلامی به مراتب از سال های گذشته بیشتر شده است، تصریح کرد: در مقابل اقدامات و شیطنت های دشمنان، انتقام های ایران اسلامی شدید و پشیمان کننده است و ایران در دفاع از منافع ملی خود، مماشات نخواهد کرد.

,

سعیدی اظهار کرد: کشور‌های منطقه نیز باید بدانند که هر کسی که پای رژیم کودک کش صهیونیستی را به منطقه باز می‌کند و به دنبال عادی‌سازی روابط با آن‌ها است این اقدامشان از سوی جمهوری اسلامی ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و ایران اسلامی قدرتمند است و قطعاً اسرائیل کوچکتر از آن است که بخواهد جلوی قدرت ایران‌ایستادگی کند.

,

باید گفت که بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، دوران بزن در رو تمام شده و اگر دشمنان یکی بزنند ده تا می‌خورند و شاخ و برگ درخت تنومند انقلاب اسلامی کل منطقه غرب آسیا را فرا گرفته است و این تفکر به دیگر قاره‌ها انتقال یافته است.

,

در این چند ماه اخیر که دشمنان برخی مسائل را به صورت آشکار مطرح می‌کنند، سپاه اعلام کرده بود که کوچکترین حرکتی از جمله ترور با پاسخ قاطع جمهوری اسلامی و سپاه قدس رو به رو خواهیم شد و سردار سلامی نیز بیان کردند که بنا نیست که فقط برای شهدای ما مراسم ختم بگیریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه