اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی:

کشورهای غربی عضو برجام، تحت سیطره رژیم صهیونیستی/ صدور قطعنامه علیه ایران خطرات زیادی برای غرب دارد

کشورهای غربی عضو برجام، تحت سیطره رژیم صهیونیستی/ صدور قطعنامه علیه ایران خطرات زیادی برای غرب دارد
امیری با بیان اینکه کشورهای غربی عضو برجام، تحت سیطره رژیم صهیونیستی هستند، گفت: صدور قطعنامه علیه ایران خطرات زیادی برای غرب دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر علی حیدر امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: واقعیت این است که دولت بایدن برخلاف شعارها، راه ترامپ را می رود و علت اصلی این است که صهیونیست‌ها به بایدن اجازه نمی دهند که به برجام برگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در زمان ترامپ، سپاه را تروریست اعلام کردند و همچنین افرادی را که در راستای محور مقاومت و توسعه صنایع نظامی، افرادی که در رابطه با صدور انقلاب اقدامی انجام دهند، مورد تحریم قرار گرفتند و امروز بایدن تمایل به بازگشت به برجام دارد اما امتیاز ندهد و تحریمی هم لغو نشود.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی تصریح کرد: در همین راستا مکانیزم ماشه، یک بند ظالمانه است و موضوع دیگر راستی آزمایی است و باید مشخص شود که تحریم ها برداشته شده است یا خیر.

,

امیری بیان کرد: غرب امروز شامل کشورهای انگلیس، آلمان و فرانسه به اضافه آمریکا، تحت سیطره صهیونیست جهانی قرار دارند و بدون اجازه آنها جرات کاری ندارند.

,

وی خاطر نشان کرد: در حالی که خودشان مجهز به بمب اتمی هستند اما قصد دارند تا افکار عمومی را تحریک کنند و ایران را در زمینه های مختلف متهم کنند.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان این که آژانس بین‌المللی هم اسیر سیاست سیاست بازان شده لست، گفت: در همین راستا مجلس مصوبه ای داده که تا زمانی آژانس سیاسی کاری کند، حق ندارند فیلم ها را ببینند و ایران 

,

اخطار داد که اگر در اجلاسیه شورای حکام بر علیه ایران قطعنامه ای صادر شود، دوربین ها جمع و غنی سازی به بالای ۶۰ درصد خواهد رسید و علاوه بر این موارد، تعداد سانتریفیوژها اضافه می شود.

,

امیری خاطر نشان کرد: مطمئنا اگر قطعنامه ای توسط آنها صادر شود، این قطعنامه بدون روح است که ضمانت اجرایی ندارد.

,

وی افزود: تجربه ثابت کرده چنانچه در مقابل دشمن کوتاه بیاییم، آنها یک قدم به جلو خواهند آمد و باید کاری کرد تا دشمن جرات کاری را نداشته باشد.

,

تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی گفت: موضع رهبری، قدرت بازدارندگی، روحیه انقلابی گری ملت ایران، دولت همراه از مهمترین مولفه های اقتدار کشور هستند و امروز غرب از هر دوره ای ضعیف تر است.

,

امیری تصریح کرد: تصویب قطعنامه علیه ایران خطراتی را برای غرب به همراه دارد به طوری که جمع کردن آن برایشان بسیار سخت است چرا که امروز هر کسی که یکی به جمهوری اسلامی بزند، ۱۰ تا می خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه