اخبار داغ

در حاشیه سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان لنده؛

توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان/ فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید+تصاویر

توصیه مادر شهید کریمی به رئیس بنیاد مستضعفان/ فکری به حال جوانان بیکار این شهرستان کنید+تصاویر
مادر سردار شهید جانمحمد کریمی در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان کشور از وی خواست تا در رفع محرومیت شهرستان و تلاش برای رفع معضل بیکاری جوانان کارهای اساسی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، امروز و در حاشیه سفر رئیس بنیاد مستضعفان کشور به شهرستان لنده، سید پرویز فتاح با مادر سردار شهید جانمحمد کریمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

در این دیدار صمیمی مادر سردار شهید جانمحمد کریمی خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: در ابتدا باید خوش امد بگوییم به شما و همه همکارانتان که برای رفع محرومیت به این شهرستان آمدید.

,

خانم صالحی گفت: انتظار بنده به عنوان یک مادر و در ادامه به عنوان مادر سردار شهید جانمحمد کریمی از حماسه سازان پدخندق از شما و همکارانتان رفع محرومیت ها در این شهرستان است.

,

وی در ادامه گفت: یکی از چالش ها و معضلات اصلی ما در این شهرستان بیکاری جوانانی است که همه تحصیلات عالیه دارند و به واسطه نداشتن شغل مناسب بیکار هستند و انتظار داریم طرح های در این شهرستان اجرایی شوند که منشا خیر و برکت و اشتغالزایی برای این جوانان باشند.

,

مادر سردار شهید جانمحمد کریمی گفت: انتظار داریم مسئولان شهرستان را در رفع مشکلات یاری کنید تا در مقابل مردم شرمنده نباشند.

,

این مادر شهید گفت: در تمام نمازهایم مقام معظم رهبری و همه خادمین این سرزمین را دعا می کنیم و امیدوارم که شما نیز که خادم مردم هستید در پناه خداوند بتوانید خدمتی مضاعف به مردم داشته باشید.

,

, ,

در ادامه نیز رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آبروی این انقلاب هستند و برای ما مایه عزت و افتخار هستند.

,

سید پرویز فتاح گفت: یکی از اهداف بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی کمک به دولت در رفع محرومیت ها است که شهرستان لنده را نیز به طور ویژه خواهیم دید.

,

رئیس بنیاد مستضعفان کشور نیز در ادامه از مادر سردار شهید جانمحمد کریمی خواست تا برای مقام معظم رهبری و همه خادمین به مردم دعا کنند.

,

در ادامه نیز استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد نیز بر حمایت های ویژه دولت در استان از طرح ها و و پروژه های عمرانی در شهرستان لنده یادکرد و گفت: امسال اعتبارات خوبی برای حمایت از طرح ها و پروژه های عمرانی در شهرستان لنده به خصوص پروژه های مشارکتی با بنیاد علوی خواهیم داشت که امیدواریم باعث خروج این شهرستان از بن بست و توجه در مسیر توسعه فراگیر شود.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه