اخبار داغ

سردار سلیمانی: آمریکایی‌ها در مواجه با مقاومت ملت‌ها توطئه، بلوا و آشوب می‌کنند

سردار سلیمانی: آمریکایی‌ها در مواجه با مقاومت ملت‌ها توطئه، بلوا و آشوب می‌کنند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها هر گاه ببیند ملتی مقاومت می‌کند با توطئه و بلوا و آشوب وارد می‌شوند، هوشیاری ملت ایران بالا است و انسجام و همکاری با مسؤولان در حل مشکلات می‌تواند کمک کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در یادواره شهدای بختیاری شهرستان لنجان و گرامیداشت یاد سردار شهید محمدیار خدادادی با بیان اینکه خردادماه ماه مناسبت‌های بزرگ ملت ایران است، اظهار کرد: این مراسم، یادواره همه شهدای ملت ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: ملت ایران در بین ملت‌های جهان این افتخار را دارد که در عصر حاضر عاشورا را در مقابل چشمان مردم دنیا بار دیگر به نمایش گذاشت و در ۴۳ سال گذشته در مقابل همه فشارهای دشمنان این ملت عاشورایی به میدان آمد و فرزندان دلیر و شجاع خویش را به میدان فرستاد تا عظمت ایران حفظ شود و پرچم ایران در دنیا در اهتزاز باقی بماند و امروز توانسته این افتخار را حفظ کند.

,

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه امروز پرچم افتخار ملت ایران در بین ملت‌های دنیا می‌درخشد، ادامه داد: خون هزاران شهید پای پرچم پرافتخار و با عزت ریخته شده و جان انسان‌های زیادی همچون سرداران شهید استان اصفهان و قوم پر افتخار بختیاری و شهدای شهرستان لنجان و فولادشهر برای آن فدا شده است.

,

سلیمانی با بیان اینکه امروز دشمن در جبهه‌های سیاسی و اقتصادی در حال نبرد است، بیان کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران به دنبال پر کردن خلأهای به جای مانده از دوران ستم شاهی بوده اما دشمنان این ملت می‌دانستند اگر ملتی در بین ملت‌های دنیا و آن هم در بین ملت‌های مسلمان به ویژه ملت ایران بتواند یک الگوی کاملی از اداره جامعه تحت قوانین و مردم‌سالاری اسلامی را ارائه دهد، تمام نسخه‌ها و نقشه‌های نظام سلطه بر باد خواهد رفت به همین دلیل با ملت ما وارد جنگ شدند.

,

تجاوز به حقوق ملت ایران از سوی هیچ ملتی پذیرفته نخواهد شد

, تجاوز به حقوق ملت ایران از سوی هیچ ملتی پذیرفته نخواهد شد,

وی با تأکید بر اینکه حتماً روزی از متجاوزان نظام سلطه در میزهای محاکمه این سؤال را خواهیم کرد که ملت ایران به چه جرمی مورد تجاوز واقع شد، عنوان کرد: با رهبری الهی و مردمی امام راحل این تجاوز سنگین تبدیل به یک فرصت تاریخی و یک تجربه و گنجینه تمام ناشدنی شد، اما تجاوز به حقوق ملت ایران از سوی هیچ ملتی پذیرفته نخواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: در دوران ستم شاهی و پهلوی اول و دوم و قاجار اروپایی‌ها و به ویژه انگلیس و آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی هر اقدامی در درون مرزهای کشور می‌خواستند، انجام می‌دادند و حکومت دوره قاجار و پهلوی به دلیل وابسته بودن به ویژه در دوران رضاخان و پهلوی دوم خم به ابرو نمی‌آوردند و تابع محض دشمنان ملت ایران بودند، اینجا بود که ملت ایران در یک تنهایی غریبانه گرفتار می‌شد و در برابر این ظلم و ستم می‌ایستاد.

,

سلیمانی افزود: انقلاب اسلامی آمد و ملت ایران را یکپارچه کرد و از ملت ایران قدرتی ساخت که مایه امید بشریت باشد تا ملت‌های مسلمان با الگو گرفتن از این ملت راه رهایی را باز کنند، این الگوسازی و تولید نرم‌افزارهای گفتمان مقاومت و مردم سالاری دستاورد بسیار بزرگی است که ملت ایران و شهدای این ملت و اقوام درون آن از خود تولید قدرت کردند و یک نظام اسلامی تحت رهبری‌های الهی و مردمی ولایت فقیه ساختند و از این نظام پشتیبانی کردند.

,

خون شهدا نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است

, خون شهدا نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده است,

وی اضافه کرد: خون مطهر شهدا امروز شرایطی را به وجود آورده که نقشه‌های دشمنان در مورد ملت ایران به هیچ موفقیتی دست پیدا نکند.

,

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه دنیا خیلی علاقه‌مند است یک الگوی موفق در بین ملت‌های مسلمان جلوه نکند، گفت: در نقشه آن‌ها همه ملت‌ها باید یک بازیگر باشند و هیچ ملتی حق کارگردانی ندارد، ملت ایران این قاعده را در انقلاب اسلامی بر هم زده و در همه دوره‌های تاریخی انقلاب اسلامی به عنوان یک دوره متمایز ثبت کرده است.

,

بختیاری‌ها در اتفاقات بزرگ دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند

, بختیاری‌ها در اتفاقات بزرگ دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند,

سلیمانی با بیان اینکه بختیاری‌های شجاع در همه دوران تاریخ کشورمان جانفشانی، فداکاری و مقاومت کرده است، عنوان کرد: دفاع از کیان ایران جزو برجسته‌ترین خصوصیات بختیاری‌ها محسوب می‌شود و در دوره انقلاب اسلامی بیشترین حجم فداکاری را در کنار سایر اقوام در میدان‌های مختلف مقاومت از خود نشان داده است.

,

وی با بیان اینکه بختیاری‌ها در استان خوزستان، لرستان، اصفهان، چهارمحال، فارس، کهکیلویه و بویراحمد و همدان ده‌ها هزار شهید تقدیم کردند، یادآور شد: جمع شهدای جامعه بختیاری کشور یک جمع ده‌ها هزار نفری است و در میان آن‌ها سرداران بزرگ و فرماندهان دلیری وجود دارد که در اتفاقات بزرگ دفاع مقدس نقش کلیدی داشتند و یک افتخار بزرگ بر تک تک آحاد بختیاری است.

,

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: دشمن در تلاش است تا با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه که با دلارهای رژیم صهیونیستی و آمریکا و عربستان سعودی اداره می‌شود، ملت ایران را از انقلاب اسلامی ناامید و از فرهنگ ایثار و شهادت خارج کنند و در مسیری قرار دهند تا نقشه‌های نظام سلطه مانند دوران پهلوی و قاجار در منطقه غرب آسیا و در کشوری که موقعیت راهبردی در دنیا دارد بار دیگر حکم‌فرما شود.

,

سلیمانی خاطرنشان کرد: دشمن اگر ریشه‌ها را نگاه کند، خواهد دید این ملت ریشه مستحکمی دارد و بختیاری‌ها ریشه‌های مستحکمی در دفاع از تشیع، ولایت فقیه و مراجع دارند.

,

وی با بیان اینکه بختیاری‌ها از اول مذهب تشیع را اختیار کردند و این یک افتخار بزرگ است، بیان کرد: بختیاری‌ها این افتخار را دارند که همیشه وقتی علما و مراجع دعوت به قیام می‌کردند، داوطلب حضور در میدان‌های جهاد و قیام بودند و در همه دوره‌ها افتخارات بزرگی آفریدند.

,

رئیس سازمان بسیج با تأکید بر اینکه یکی از جوامعی که در مقابل رضاخان مقاومت کردند عشایر بختیاری بودند، گفت: علی مردان خان بختیاری یکی از افتخارات ملت ایران در مقابل رژیم ستم شاهی است، یا بی‌بی مریم بختیاری که امروز می‌تواند الگوی زنان و دختران ما در مقابل دشمنان در دوره جدید باشد.

,

سلیمانی با بیان اینکه در حال حاضر جهاد تغییر کرده و جهاد نظامی به جهاد فرهنگی و جهاد اقتصادی و جهاد تبیین تبدیل شده است، تصریح کرد: اگر امروز شهید محمدیار خدادادی و شهدای فولادشهر و لنجان در قید حیات بودند تمام تلاش و نیروی‌شان را در میدان جهاد تبیین صرف می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند که حقایق را تحریف کند و جای شهید و جلاد را عوض کند، افزود: منافقان ۱۷ هزار نفر از فرزندان این ملت را در عملیات‌های تروریستی به شهادت رساندند، گروهک مزدور منافقین در دوره‌ای که صدام به کشورمان حمله کرد و فرزندان این ملت در مقابل دشمن متجاوز ایستادند در کنار صدام قرار گرفت و با دادن اطلاعات غلط به اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها پرونده هسته‌ای برای ملت ایران درست کردند و هنوز هم ادامه دارد.

,

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه ایران توانست از این دوره محنت بار و پر از مظلومیت عبور کند و علم افتخار و عزت را در دنیا برافراشته کند، ابراز کرد: روحانیت و ولایت فقیه، رهبری این مردم را به عهده داشته است و رهبری این انقلاب توسط امامی انجام شد که یکی از نوادر تاریخ بشریت، تشیع و اسلام بوده و برای آن‌ها سخت است که چنین شخصیتی توسط دنیا به عنوان رهبری که قدرتمندانه از حقوق ملت ایران و از آینده ملت ایران دفاع می‌کند، شناخته شود چرا که دیگر جایی برای عرضه اندام رهبرهای دنیا باقی نمی‌ماند.

,

آینده بسیار امیدبخشی در مقابل ملت ایران قرار دارد

, آینده بسیار امیدبخشی در مقابل ملت ایران قرار دارد,

سلیمانی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های تبیین این است که هر فردی باید جهادگر تبیین باشد و افرادی که سؤال و ابهام دارند با حوصله به سؤالات‌شان پاسخ داد، گفت: راه روشن است و آینده بسیار امیدبخشی در مقابل ملت ایران قرار دارد.

,

وی با اشاره به اینکه فشارهای دشمن در سال‌های اخیر به صورت اقتصادی بوده و هنوز هم ادامه دارد، بیان کرد: در کنار آن عملیات گسترده روانی و رسانه‌ای برای ناامید کردن جوانان و ملت بزرگ ایران متمرکز است تا ملت را از انسجام و وحدت و همدلی خارج کند.

,

رئیس سازمان بسیج با بیان اینکه راهی را در پیش داریم که باید دست به دست هم دهیم و در کنار مسؤولان و دولت باشیم، عنوان کرد: دولت در تلاش است مشکلات را حل کند و به نیازهای جوانان پاسخ دهد و شرایط اقتصادی، تولید و رونق کسب و کار را بهبود ببخشد.

,

سلیمانی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند جامعه را ملتهب کند تا این برنامه‌ها اجرا نشود، اعلام کرد: آمریکایی‌ها هر گاه ببیند ملتی مقاومت می‌کند با توطئه و بلوا و آشوب وارد می‌شوند، هوشیاری ملت ایران بالا است و انسجام و همکاری با مسؤولان در حل مشکلات می‌تواند کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه