اخبار داغ

در آستانه شب میلاد امام رضا(ع)؛

خطه کویری نهبندان میزبان پرچم مطهر رضوی شد

خطه کویری نهبندان میزبان پرچم مطهر رضوی شد
با حضور خادمان رضوی در شهرستان مرزی نهبندان، دل‌های مردم به آستان مبارک امام هشتم شیعیان گره خورد، و عاشقان اهل بیت با تبرک پرچم مقدس حرم رضوی روحشان را معطر به شمیم امام هشتم کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، همزمان با دهه کرامت و در آستانه میلاد امام رضا(ع) کاروان زیر سایه خورشید وارد شهرستان نهبندان شده و این شهر را به عطر رضوی معطر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

مردم امام رضایی شهرستان ولایتمدار نهبندان با حضور و استقبال باشکوه خود بار دیگر عشق و ارادتشان را به ائمه اطهار(ع) به ویژه به امام مهربانی ها نشان دادند.

,

کاروان زیر سایه خورشید در بدو ورود خود با استقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان روبرو شدند که این استقبال همراه با صلوات خاصه امام هشتم بود.

,

یکی از خادمان حرم مطهر رضوی با نوای دلنشین خود دلهای جمع حاضر را منقلب کرد و با مدیحه سرایی در وصف امام رضا(ع) دل مردم عاشق خطه کویری نهبندان را راهی مشهدالرضا کرد.

,

خادمان حرم مطهر رضوی در پایان نیز هدایای تبرک نمک و نبات و همچنین عروسک و پلاک “من امام رضایی ام” را به کودکان زیر ۷ سال اهدا کردند.

,

در ادامه خدام حرم مطهر رضوی با خانواده شهید محمدرضا بانویی دیدار و دلجویی کردند؛ این شهید بزرگوار در سال ۷۳ در شهر چابهار توسط اشرار به فیض شهادت نائل آمد.

,

همچنین پیش از این نیز خدام حرم مطهر رضوی با امام جمعه نهبندان دیدار کرده و در روستاهای طارق و رایق این شهرستان حضور یافته و در نمازجمعه شهر شوسف شرکت کردند.

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: شور و شوق ولایت امام رضا(ع) در تمام ایران و جوامع اسلامی گسترش پیدا کرده است.

,

حجت الاسلام عباسعلی خزاعی در ادامه گفت: تبرک جستن و توسل به اهل بیت(ع) مبنای قرآنی و اعتقادی دارد و صددرصد پرچم متبرک گنبد نورانی حرم مطهر رضوی اثرات خود را دارد.

,

حجت الاسلام یاوری، مُبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید افزود: بدون معنویت نمی توان زندگی کرد و با ائمه اطهار(ع) بودن افتخار و توفیق الهی است و باید شعائر دین رسول الله(ص) و اهل بیت(ع) را زنده نگه داریم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه