اخبار داغ

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان خبر داد؛

راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری همدان/به دنبال ایجاد درآمد پایدار هسیم

راه‌اندازی پنجره واحد سرمایه‌گذاری در شهرداری همدان/به دنبال ایجاد درآمد پایدار هسیم
اکبر کاووسی گفت: در راستای جذب و تسهیل در کار سرمایه گذاران باید در شهرداری همدان پنجره واحد سرمایه‌گذاری راه‌اندازی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان، اکبر کاووسی، رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان در جلسه کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر که پیرامون بررسی سرمایه گذاری برای راه اندازی مجدد دو جایگاه سوخت تعطیل شده در شهرهمدان، با حضور شهردار، رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کارشناسان حقوقی شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات پیش‌بینی شده در حوزه مدیریت شهری باید سازمان‌دهی شود که سرمایه گذاری از آن جمله بوده و شکل گیری پنجره واحد سرمایه‌گذاری از بهترین راهکارهاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

کاوسی‌امید با تاکید بر اینکه مدیران باید پرکار و جهادی باشند، اظهارکرد: اگر باور داریم در حالت جنگ هستیم و باید بهره‌وری بالا باشد، لزوم بکارگیری مدیران جهادی و پرکار ضروری است.

,

وی خطاب به شهردار گفت: در صورت باور به کار جهادی باید بهره‌وری در شهرداری همدان نیز بالا رفته و کارها سازماندهی شود.

,

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان با اشاره به حضور سرمایه گذار برای راه اندازی دو جایگاه سوخت در همدان افزود: لازم است نقاط ضعف این سرمایه گذاری بررسی شده و رفع شود و در این راستا از نظر کارشناسان استفاده شده و بسته سرمایه‌گذاری خوب متناسب با ظرفیت کار تهیه شود.

,

کاوسی‌امید با بیان اینکه شهرداری نمی‌تواند تصدی‌گری کند و این مورد در توان آن نیست، تصریح کرد: باید در مباحث سرمایه گذاری منافع شهرداری را در نظر بگیریم که شهرداری متضرر نشده و سرمایه هدر نرود.

,

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان ادامه داد: در مباحث سرمایه گذاری باید همه جوانب کار دیده شده و موارد حقوقی لحاظ شود.

,

کاوسی‌امید با اشاره به پیگیری بحث سرمایه‌گذاری در طبقه دوم ترمینال انقلاب، خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است که در این مکان بازار دائمی برای ارائه صنایع دستی ایجاد شود چرا که باید از این فضای خالی به نحو مطلوب بهره گرفت.

,

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری پراکنده بسیاری در شهر داریم، یادآور شد: مالکیت‌هایی که سرقفلی به شهروندان فروخته شده از جمله این موارد است. که باید این واحدها بهره برداری درستی داشته باشد.

,

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و مالی شورای شهر همدان اظهار کرد: به دنبال تحقق درآمد پایدار در این دوره هستیم.

,

کاوسی‌امید خواستار تعریف طرح جامع سرمایه‌گذاری شد و گفت: تحقق این مهم می‌تواند به عنوان یک کار ماندگار از دوره ششم شورا باقی بماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه