اخبار داغ

شهید قلی زاده نمونه ای از جوانان در تراز انقلاب اسلامی است؛

مسجد و تربیت جوانان برای شهادت در راه انقلاب ؛ وقتی شهدا چهره واقعی استکبار را نمایان می سازند

مسجد و تربیت جوانان برای شهادت در راه انقلاب ؛ وقتی شهدا چهره واقعی استکبار را نمایان می سازند
شهید قلی زاده نمونه ای از جوانانی است که تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، 17 خرداد سال 1396 بود که جریان استکبار باردیگر اوج دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد و با حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی مردم بیگناه را به شهادت رساند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

داعش متولد شده از تفکر خون خواری آمریکا و همدستانش است که با ایجاد و  رها کردن آن در منطقه خاورمیانه سعی در نا امن کردن منطقه ، کشتار افراد بیگناه و رسیدن به اهداف شوم خود داشتند که به این تفکر پلید خود نرسیدند.

,

در جریان حمله داعش به مجلس شورای اسلامی شهید علی قلی زاده از ایلام وشهرستان چرداول که برای پیگیری کارهای مسجد رفته به شهادت رسید تا ایلام نشان دهد که مقاطع مختلف همواره عهد محکمی با آرمان های انقلاب اسلامی بسته در این راه فرزندانش راه پر افتخار شهادت را بر می گزینند.

,

 

,

,

, ,

آرزوی برادرم شهادت بود

, آرزوی برادرم شهادت بود, آرزوی برادرم شهادت بود,

"حسن قلی زاده"  برادر شهید علی قلی زاده در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: برادرم برای پیگیری کارهای مسجد به مجلس رفته بود که توسط عوامل داعش به شهادت رسید.

,

قلی زاده در ادامه گفت: شهید قلی زاده مداح اهل بیت بود و  در سفر خود به کربلا شهادت را از امام حسین (ع) خواسته بود که به این آرزوی دیرینیه خود رسید.

,

قلی زاده در ادامه گفت: امیدورایم که مسئولان به این خواسته این شهید توجه داشته باشند و به تکمیل کردن مسجد جامع آسمان آباد اهتمام جدی داشته باشند.

,

زنده نگه داشتن یاد شهیدان ضروری است

, زنده نگه داشتن یاد شهیدان ضروری است, زنده نگه داشتن یاد شهیدان ضروری است,

"علی اکبر بسطامی"،  رییس مجمع نمایندگان استان ایلام در دیدار با خانواده شهید علی قلی زاده با ابلاغ پیام قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به خانواده شهید قلی زاده گفت: یاد این شهید گرانقدر باید همیشه گرامی داشته شود .

,

وی افزود: حادثه مجلس شورای اسلامی نشان دهنده اوج دشمنی استکبار با مردم ایران است که از انجام  انواع توطئه ها کوتاهی نکرده اند.

,

بسطامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی ضمن نگه داشتن یاد و خاطره شهید قلی زاده برای پیگیری این خواسته شهید تمهیداتی انجام خواهد شد.

,

شهید قلی زاده نمونه ای از جوانان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی 

, شهید قلی زاده نمونه ای از جوانان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی , شهید قلی زاده نمونه ای از جوانان تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی ,

حجت الاسلام "عمران احمدی"،  دبیر شورای وحدت ایلام در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: شهید قلی زاده نمونه ای از جوانانی است که در راه انقلاب اسلامی با تمام وجود از ایران اسلامی دفاع خواهند کرد.

,

وی افزود: امروز جوانانی داریم که در عرصه های مختلف برای اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می کنند اما ضروری است که نمونه های بیشتری از این جوانان را داشته باشیم و برنامه هایی برای تربیت نسل های آینده داشته باشیم.

,

احمدی در ادامه گفت: تربیت نسل های آینده نیازمند برنامه ریزی و تقویت نظام آموزشی برای تربیت جوانانی با تراز انقلاب اسلامی است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه