اخبار داغ

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه خبرداد؛

پیش‌بینی وزش باد شدید در نواحی مرزی کرمانشاه/ موج دوباره گرد و غبار دور از انتظار نیست

پیش‌بینی وزش باد شدید در نواحی مرزی کرمانشاه/ موج دوباره گرد و غبار دور از انتظار نیست
شهناز حق پرست گفت: در روزهای دوشنبه و سه شنبه به دلیل تقویت میدان های باد در سطح منطقه شرایط برای نفوذ گرد و غبار به جو استان مهیا خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، هوای استان طی امروز و فردا صاف تا کمی ابری در بعضی ها همراه با وزش باد خواهد بود.

کارشناس اداره هواشناسی کرمانشاه گفت: وزش باد در نواحی مرزی نسبتاً شدید بوده که احتمالاً با گرد و خاک محلی در این نواحی همراه می شود.

وی در ادامه بیان کرد: در روزهای دوشنبه و سه شنبه به دلیل تقویت میدان های باد در سطح منطقه شرایط برای نفوذ گرد و غبار به جو استان مهیا خواهد شد.

حق پرست به کاهش دمای هوا اشاره کرد و گفت: همچنین دمای هوا که در روزهای یکشنبه و دوشنبه تا حدودی افزایش می یابد اما در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

کارشناس اداره هواشناسی کرمانشاه اشاره ای به وضعیت هوای استان در 24 ساعت گذشته داشت و گفت: دمای هوای کرمانشاه بین حداقل 13 و حداکثر 34 درجه سلسیوس در نوسان بوده است. طی این مدت قصرشیرین با بیشینه دمای 39 درجه سلسیوس گرمترین و شهرستان سنقر با کمینه دمای 8 درجه سلسیوس به عنوان خنک ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه