اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی:

۳۶ هزار قطعه جوجه رایگان در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود

۳۶ هزار قطعه جوجه رایگان در آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود
مسئول سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی گفت: با همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی آذربایجان غربی، ۳۶ هزار قطعه جوجه رایگان در بین خانواده‌های بی‌بضاعت و کم‌برخوردار مناطق روستایی استان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: گاهی فیلم و تصاویری از معدوم‌سازی و زنده نابود کردن تعدادی جوجه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود، که این اتفاق ناخوشایند ضمن برانگیختن احساسات عمومی، باعث انتقادات فراوانی از سوی رسانه‌ها و نخبگان می‌شد، در این راستا جهادگران تحقیقات میدانی را برای علت‌یابی و پیشگیری آغاز کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز،,

وی با بیان اینکه گران بودن نهاده‌ها و مشکلات مالی مرغداران باعث چنین تصمیمی شده، گفت: در این‌ راستا با سازمان جهاد کشاورزی استان وارد مذاکره شدیم، تا این جوجه‌ها در اختیار بسیج سازندگی قرار گیرد و با همراهی گروه‌های جهادی روستایی بین خانواده‌های بی‌بضاعتی که توانایی پرورش آنها را دارند، به صورت رایگان توزیع شود.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی، با بیان اینکه در فاز نخست ۳۶ هزار عدد جوجه سه روزه و پنج روزه در مناطق روستایی توزیع می‌شود، گفت: امروز نخستین گام در این زمینه برداشته شده و توزیع در ارومیه انجام شد. از فردا نیز مسئولان گروه‌های جهادی روستایی سایر شهرستان‌ها امر توزیع را انجام می‌دهند.

,

وی با بیان اینکه طرح توزیع رایگان جوجه‌های سه روزه و پنج روزه در استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: فاز نخست این طرح در استان ما آغاز شده است.

,

رحمانی با بیان اینکه یک هزار و ۳۲۰ گروه جهادی روستایی در این زمینه مشارکت خواهند کرد، گفت: مرحله دوم نیز بعد از اعلام جهاد کشاورزی استان اجرا می‌شود.

,

وی بیان کرد: در این شرایط تحریم ظالمانه کشور، باید شرایط جهش تولید را در همه زمینه‌ها از جمله صنعت طیور گوشتی فراهم کرد، تا علاوه بر تأمین نیاز کشور، صادرات هم توسعه پیدا کند.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی، اظهار کرد: البته این امر نیازمند همکاری دست‌اندرکاران شامل تولیدکنندگان، تشکل‌های صنفی و دستگاه‌های اجرایی دولتی است، تا روند فعلی قیمت‌ها اصلاح شده و وضعیت تولیدکنندگان مرغ گوشتی و جوجه یک روزه بهبود پیدا کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه