اخبار داغ

قدرت‌نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ 2 نفتکش دیگر در راه است

قدرت‌نمایی ایران با تحویل نفتکش غول پیکر به ونزوئلا/ 2 نفتکش دیگر در راه است
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا مشخصات دومین نفتکش افراماکس ایرانی که همزمان با سفر رئیس جمهور ونزوئلا به این کشور تحویل داده شد را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی زارعی در عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نفتکش افراماکس شرکت صدرا بوشهر با وزن 21 هزار و 500 تنی و ظرفیت 113 هزار تن دارد و دارای 250 متر طول، 44 متر عرض، 21 متر ارتفاع و آبخور آن 14.8 متر که با تلاش متخصصان این شرکت طراحی، ساخته و آب‌اندازی شد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا ادامه داد: این نفتکش به همراه اسناد در نشست رئیس جمهور ایران و ونزوئلا،  با دستور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور ایران تحویل کارفرما ونزوئلایی شد.

وی تصریح کرد: پس از انجام آزمایش‌های نهایی در آب‌های آزاد و بین‌المللی همزمان با سفر نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا به تهران دومین نفتکش افراماکس ایرانی تحویل رئیس شرکت ملی نفت ونزوئلا شد.

زارعی افزود: به میمنت میلاد با سعادت امام رضا علیه‌السلام و 8 ستاره بر روی پرچم ونزوئلا 8 بار بوق نفتکش در خلیج‌فارس به صدا درآمد.

مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا گفت: همزمان با تحویل اسناد کشتی به طرف ونزوئلایی، تماس رئیس جمهور ایران با پل فرماندهی کشتی و کاپیتان ایرانی مستقر در نفتکش افراماکس 2 برقرار شد و با قدردانی از تلاش شرکت صنعتی دریایی ایران ساخت این نفتکش را نشان از توانمندی صنعت ایران در کشتی‌سازی دانست.

زارعی خاطر نشان کرد: انعقاد قرارداد برای ساخت 2 کشتی دیگر توسط شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا با کشور ونزوئلا به امضا رسید.

انتهای پیام/م

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه