اخبار داغ

مردان والیبال ایران چه گفتند؟!

عطایی: راهی طولانی را در پیش خواهیم داشت/ عبادی‌پور: انگار از بردن ۲ ست مقابل استرالیا سیر شده بودیم!

عطایی: راهی طولانی را در پیش خواهیم داشت/ عبادی‌پور: انگار از بردن ۲ ست مقابل استرالیا سیر شده بودیم!
سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از پیروزی مقابل استرالیا به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب پیروزی ۳ بر یک در یک دیدار بامدادی مقابل تیم ملی والیبال استرالیا در هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ به اظهارنظر پرداختند.

,

عطایی: راهی طولانی را در پیش خواهیم داشت

, عطایی: راهی طولانی را در پیش خواهیم داشت,

بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پس از این بازی اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و خوشبختانه بازیکنان عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند. با توجه به این‌که در مسابقه با هلند بد بودیم و نتوانستیم پیروز شویم، برگرداندن بازیکنان سخت بود اما کادر فنی و بازیکنان تلاش کردند وضعیت بهتر شود و بهتر از روز گذشته عمل کنند.

,
وی در ادامه بیان داشت: به بازیکنان تبریک می‌گویم که از این رقابت سربلند بیرون آمدیم و پیروز شدیم. راه طولانی‌ای را در پیش داریم و سعی می‌کنیم در این مسیر عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.
,
 
,
سرمربی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به سطح بالای مسابقات لیگ ملت‌ها تصریح داشت: در این مسابقات جهانی پیروزی بر یک تیم با نتیجه سه بر صفر سخت است. استرالیا در ست سوم بهتر کار کرد و بازیکنان ایران کمی از فضای بازی در شروع و اواسط بازی خارج شدند و در نهایت ست سوم را واگذار کردیم، اما خوشحالم که بازیکنان می‌توانند در شرایط سخت خود را برگردانند. ست چهارم را با قاطعیت و امتیازهای قابل توجه به پایان رساندیم.
,
 
,
عبادی‌پور: انگار از بردن دو ست مقابل استرالیا کمی سیر شده بودیم
, عبادی‌پور: انگار از بردن دو ست مقابل استرالیا کمی سیر شده بودیم,
 
,
میلاد عبادی‌پور، کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نیز پس از این پیروزی اظهار داشت: خوشبختانه بازی را خیلی خوب شروع کردیم. با توجه به شرایط دیروز و باخت سنگین به تیم هلند با آنالیز خوب کادر فنی توانستیم این بازی را کمی راحت تر از بازی با هلند شروع کنیم.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: در ست سوم کمی دچار مشکل شدیم و انگار از بردن دو ست مقابل استرالیا کمی سیر شده بودیم. همین باعث دردسر شد و ست سوم را واگذار کردیم اما خداراشکر به بازی برگشتیم و توانستیم مسابقه را به نفع خود به پایان برسانیم.
,
 
,
عبادی‌پور در پایان درباره بازی تیم ایران برابر ژاپن عنوان داشت: مشخص است که رقابت با ژاپن دشوار است همان طور که همیشه بازی در برابر این تیم سخت بوده به همین دلیل نمی توان پیش بینی‌ای داشت. صد در صد توان خود را در این بازی خواهیم گذاشت و به هرحال ورزش برد و باخت دارد. با توکل بر خدا و با صد در صد توان خود وارد بازی خواهیم شد.
 
,
,
توخته: تیم جوانی هستیم، لطفا حمایت‌مان کنید
, توخته: تیم جوانی هستیم، لطفا حمایت‌مان کنید,
 
,
امیرحسین توخته، مدافع تیم ملی والیبال کشورمان پس از این جدال اظهار داشت: مسابقه سختی بود. پس از باخت دیروز که بدشانس بودیم و اشتباهات فردی بیشتری داشتیم این پیروزی اتفاق خوبی بود. خوشبختانه مسابقه امروز را بردیم، هرچند نتیجه ست سوم را واگذار کردیم.
,
 
,
وی در ادامه بیان داشت: تیم جوانی هستیم و گاهی بدشانسی می‌آوریم، اما می‌خواهم حرف دلم را بگویم. لطفا از تیم ایران حمایت کنید.
,
 
,
اسفندیار: تیم ایران به این برد نیاز داشت
, اسفندیار: تیم ایران به این برد نیاز داشت,
 
,
امیرحسین اسفندیار، دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال نیز اظهار داشت:  به بازیکنان تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و تیم ایران به این برد نیاز داشت. محکوم به شکست حریف بودیم تا روند تیم بهتر شود. بازی بدی را برابر هلند داشتیم، باخته بودیم و خداراشکر که توانستیم مسابقه با استرالیا را ببریم و شرایطمان بهتر شود.
,
 
,
وی درباره مسابقه ایران برابر ژاپن هم گفت: بازی با ژاپن قطعا رقابت سختی است و ژاپن همیشه تیم خوبی است و به سختی می توان هماهنگی تیمی آن‌ها را برهم زد و حتی گاهی نمی‌شود. بازی برابر این تیم دشوار است و آن‌ها حتی با ۱۰ پوئن اختلاف امتیاز، بازی را رها نمی‌کنند. قطعا تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین عملکرد را در بازی با ژاپن داشته باشیم و بازی را ببریم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه