اخبار داغ

برگزاری اختتامیه جام استعدادیابی ورزشی در محله هرندی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

برگزاری اختتامیه جام استعدادیابی ورزشی در محله هرندی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)
مراسم اختتامیه جام استعدادیابی ورزشی یادواره شهدای ۱۵ خرداد با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ، رئیس ستاد توانمندسازی و تحول محلات کم‌برخوردار کشور، معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش،مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ، شهردار منطقه 12 تهران و جمعی از مسئولین محلی، اختتامیه جام استعدادیابی ورزشی یادواره شهدای ۱۵ خرداد در مجموعه ورزشی فجر واقع در محله محروم هرندی تهران برگزار شد..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم با اشاره به برگزاری اختتامیه جام فوتبال خیابانی شهدای ۱۵ خرداد، اظهار داشت: این جام از ۲۰ اردیبهشت لغایت ۲۱ خردادماه در ۱۱۰ محله کم‌برخوردار کشور و بین ۳۳۰۰ تیم برگزار شد.
,
 
,
علی عسگری افزود: درمجموع ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان ورزشکار در این مسابقات شرکت کردند. 
,
 
,
وی ادامه داد: این مسابقات در تمام استان‌ها برگزار شد، هدف اصلی ما از این مسابقات، استعدادیابی این کودکان است. این مسابقات به صورت دوره‌ای در ۱۱۰ خانه احسان در مناطق کم‌برخوردار کشور برگزار خواهد شد.
,
 
,
در ادامه مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد نیز اظهار کرد: مسابقات فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد با هدف استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان تعریف شده بود که اختتامیه این مسابقات در محله محروم هرندی تهران برگزار شد.
,
 
,
حمیدرضا علیان‌زادگان افزود: استعدادهای برتر در سطوح منطقه‌ای، استانی و ملی شناسایی و توسط بنیاد ۱۵ خرداد و قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات کشور حمایت می‌شوند.
,
 
,
رئیس ستاد توانمندسازی و تحول محلات کم‌برخوردار کشور نیز دراین مراسم ضمن قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور گفت:  به زودی با امضای یک تفاهمنامه بین بنیاد 15 خرداد و فدراسیون ورزشی دانش‌آموزی کشور، خدمات غربالگری و استعدادیابی ورزشی فرزندان ما در مناطقی مانند هرندی و در سراسر کشور کلید میخورد.
,
 
,
علی آقامحمدی افزود:  استعدادهای ورزشی دراین طرح شناسایی و مورد توجه و آموزش قرار میگیرند تا مسیر رشد و موفقیت را با سرعت بیشتری طی کنند.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد:  رویدادهای فرهنگی و ورزشی همواره منبع و زمینه نشاط و شور اجتماعی است و برای همین تلاش داریم با کمک از ظرفیت‌های مختلف، ورزش را به صورت کلی در محلات تقویت کنیم.
,
 
,
گفتنی است در این مراسم به تیم‌های برگزیده این مسابقات، جوایزی اهدا شد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه