اخبار داغ

پاتک پلیس به ۱۴ دستگاه خودرو شوتی سوخت‌بر در میناب

پاتک پلیس به ۱۴ دستگاه خودرو شوتی سوخت‌بر در میناب
با تلاش ضربتی ماموران انتظامی شهرستان میناب در ۷۲ ساعت گذشته ۱۴ دستگاه خودرو شوتی سوخت شناسایی و توقیف و ۲۷هزار و ۵۰۰ لیترسوخت قاچاق کشف شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هرمز؛ عباس قاسمی، فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: ماموران انتظامی شهرستان در اجرای طرح نصر و امنیت محله محور در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در ۷۲ ساعت گذشته با کار اطلاعاتی و فنی و کنترل خودرهای عبوری در حوزه استحفاظی ۲۷هزارو ۵۰۰لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در این را بطه ۱۴ دستگاه خودرو شوتی و سوخت بر شامل ۱۱دستگاه وانت نیسان ،یک دستگاه خودرو پژو۴۰۵ ،یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه کامیون ایسوزو شناسایی و توقیف شدند.

,

قاسمی ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۷میلیارد و ۷۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۴ قاچاقچی سوخت دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معری و تلاش برای دستگیری دیگر متهمان این پرونده ادامه دارد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان این که یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با قاچاق کالا و ارز می باشد ، تصریح کرد: ، پلیس بدون هیچ گونه چشم داشتی با جدیت و اقتدار به صورت شبانه روز در این مسیر تلاش می کند، لازم است دیگر دستگاه‌های مسئول با انجام صحیح و دقیق وظایف و مسئولیت های خود در این زمینه به خوبی ایفای نقش نمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه