اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد؛

ضرورت مدیریت و برنامه‌ریزی برای مهار روان آبها در خراسان جنوبی

ضرورت مدیریت و برنامه‌ریزی برای مهار روان آبها در خراسان جنوبی
آیت الله عبادی با انتقاد از خروج روان آب‌های استان به سمت افغانستان، گفت: در این شرایط حساس کشور، استقلال ما بستگی به این دارد که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح یک قطره آب هدر نرود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از معاونین سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: مسئله کشاورزی و ملحقات آن، از مسائل همراه طول تاریخ زندگی انسان است و شرط زندگی بوده و است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ورود صنعت به صورت گسترده در جامعه بشری تغییراتی حاصل کرده و بخشی از آن صنایع مربوط به بخش کشاورزی است، گفت: ارتباطات کشورها در رفع نیازهای یکدیگر و از جمله در امور کشاورزی یک تجربه بشری است و در کنارش مسائل سیاسی، فرهنگی، استقلال، آزادی و … مطرح است و تجربه های جامع نشان داده که باید به آرمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی عمل شود وگرنه همواره جامعه و کشور ما در خطر آسیب ها خواهند بود.

,

وی ادامه داد: در طول این مدت بیش از ۴۰ سال که دولت های مختلف آمدند هر کدام سلیقه و شیوه خاصی داشتند، امروز مسئله استقلال در همه موضوع ها و از مهمتر مسئله کشاورزی که حیات بشر به آن بستگی دارد تنها راهی است که باید برگزینیم.

,

آیت الله عبادی افزود: عوارضی هم که اخیراً در جهان پیش آمده چهره مبهمی را به تمام دنیا نشان می دهد و این فرصتی است که باید پیش از آن که تهدیدها جنبه میدانی پیدا کند هر کشوری که می خواهد در زمینه های مختلف حیات داشته باشد، باید هر چه سریعتر مسئله استقلالش را تمام کند.

,

امام جمعه بیرجند بیان کرد: امروز جریاناتی که در دنیا پیش می آید از زوایای مختلف از جمله عوارض جنگ های نظامی که مسئله جدی و بحث جهانی است باید خود را آماده کنیم.

,

وی ادامه داد: کشور ایران شرایط خاص، امتیازات خوب و از سویی هم محدودیت هایی دارد که همه را باید در کنار یکدیگر بسنجیم و نوع بهره برداری هم باید کارشناسی و همه جانبه باشد تا بخشی مغفول نماند.

,

آیت الله عبادی با بیان اینکه کارشناس ها نظرشان این است که گذر زمان به نفع انقلاب، ایران و مسلمین است که مایه امیدواری است و در داخل کشور نیز هماهنگی قوای سه گانه و مردم را داریم، گفت: امروز نقش شما تعیین کننده است و می تواند برای خودتان و جامعه بشریت نقش ایفا کنید. عبادت که تنها نماز نیست با قصد قربت در کار هم می توان بهترین عبادت را انجام داد.

,

وی با انتقاد از خروج روان آب‌های استان به سمت افغانستان، افزود: در این شرایط حساس کشور، استقلال ما بستگی به این دارد که با مدیریت و برنامه ریزی صحیح یک قطره آب به هدر نرود.

,

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه متاسفانه برخی از دولت ها به جایی هماهنگی با نظام با هماهنگی حزب و سلیقه خود عمل کردند که معضلات و مشکلات را برای امروز به ارث گذاشته است، افزود: ماهانه ۱۰ هزار میلیارد تومان قرض های اوراق منتشر شده دولت های قبلی است.

,

آیت الله عبادی بیان کرد: ۹۰ درصد درآمد کشور برای هزینه ها جاری مصرف می شود از سویی اقتصاد مریض و یارانه ها رها و از این قبیل ملاحظه می کنید که یارانه شما در کشورها همجوار استفاده می کنند و این امر را هم نمی توان به دو سال بعد موکول کرد و باید هر چه سریعتر توزیع یارانه ها نظام‌مند شود و امروز با تدبیر، دانش بنیان و تخصص باید این مسئله به سرانجام برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه