اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر سراوان:

بارش باران در سراوان خسارتی به بار نیاورد/ آماده باش تیم‌های امداد رسانی هلال احمر

بارش باران در سراوان خسارتی به بار نیاورد/ آماده باش تیم‌های امداد رسانی هلال احمر
دین محمد چهاندیده گفت: تا این لحظه گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت بر اثر بارش باران در سراوان و سیب و سوران گزارش نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ دین محمد جهاندیده رئیس جمعیت هلال احمر سراوان بیان کرد: طی بارش باران در سراوان و سیب و سوران تا این لحظه مورد خاصی از خسارت گزارش نشده تا امداد رسانی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ؛,

وی افزود: تیم های امداد رسانی، نجاتگران و سیلاب در حال آماده باش قرار دارند و چنانچه اگر بر اثر بارندگی تخریب رخ داد بدون فوت وقت به محل اعزام و اقدامات امدادی را انجام دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر سراوان ادامه داد: در حال حاضر کمبود امکانات ندارند اما اگر با توجه به وسعت بارندگی و خسارت با کمبود امکانات مواجه شدند می توانند از شهرستان های همجوار تجهیزات مورد نیاز را تامین کنند.

جهاندیده خاطر نشان کرد:  با توجه به اینکه اکثر بارش های این منطقه به صورت رگباری همراه با طوفان است از شهروندان درخواست می شود از رفتن به سفر غیرضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در کل استان شرایط برای بارش های سیل آسا و طوفانی وجود دارد، تصریح کرد: به مردم توصیه می شود از قرار گرفتن در مسیل ها قرار خود داری کرده و در مواقع ضرور با سامانه 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفته تا در اولین فرصت کمک های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه