اخبار داغ

نماینده گرگان:

تصمیمات امنیتی در اجرای شفافیت قوای سه‌گانه مراقبت شود

تصمیمات امنیتی در اجرای شفافیت قوای سه‌گانه مراقبت شود
سنگدوینی گفت: دشمنان زیادی داریم که به دنبال آسیب به نظام هستند طرح شفافیت قوای سه گانه هم باید بتواند تصمیمات را به اطلاع مردم برساند و هم در اجرای آن باید از برخی تصمیمات امنیتی مراقبت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با گلستان ما گفت: طرح شفافیت قوای سه گانه مصوبه مجلس است و باید به آن عمل شود و در آنجاهایی که مسائل مالی از لحاظ امنیتی نباید بیان شود در این قانون دیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این قانون حتما باید مسیر خود را طی کند و آن چیزی که به امنیت ملی ما لطمعه می زند و آن را در معرض خطر قرار می دهد باید در اجرای آن مراقبت شود و برای آن شفافیت معنا ندارد و این مهمترین موضوع است.

,

سنگدوینی ابراز داشت: دشمنان زیادی داریم و همه به دنبال این هستند برای ما مشکلاتی را ایجاد کنند و امنیت ملی ما را به خطر بیندازند با توجه به اینکه تحریم هستیم و مجامع غربی به دنبال ایجاد مشکلات برای ما هستند.

,

وی افزود: این قانون تصمیم 290 نماینده است و این تعداد نماینده این طرح را امضاء کردند که در صحن مطرح شود و این مسیر را طی کند، کلمه به کلمه این طرح مورد بررسی قرار گرفت، شاید من موافق و یا مخالف این طرح باشم ولی وقتی رای می آورد دیگر باید به آن تمکین کنم.

,

این مقام مسئول افزود: ما یک حکومت جمهوری هستیم و تصمیماتی که در این سه قوای  گرفته می شود باید مردم آگاه باشند، برخی تصمیمات امنیتی است و باید مراقبت شود و از سویی دیگر بخشی دیگر از تصمیمات باید به اطلاع مردم رسانده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه